مربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: بازیکنان در حال هماهنگ شدن با خسوس هستند البته این مربی می داند زمان زیادی برای ایجاد تنوع ندارد.خسوس طرز کار جوراندیرو را می پسندد.

قدرت الله باقری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: ملی پوشان روز گذشته در دو نوبت صبح و عصر تمرین کردند. اما امروز صبح به آنها استراحت دادیم زیرا پس از گذشت 26 هفته در لیگ برتر نمی توان آنها را تحت فشار قرار داد.
امروز عصر نیز تیم ملی امید و بزرگسالان ساعت 16 بعدازظهر به رقابت با هم می پردازند تا هماهنگی آنها با یکدیگر به حد ایده آلی برسد.

مربی تیم فوتسال کشورمان افزود: روز نخست بازیکنان در مورد هماهنگی با برنامه های خسوس مشکل داشته اما متوجه شدند که خسوس به دنبال ایجاد تنوع زیادی نمی باشد زیرا زمان کافی برای این موضوع را ندارد همین امر فشارهای عصبی آنها را کم کرده و موجب آرامششان شده است.

*ایجاد شجاعت و خلاقیت در بازیکنان برنامه خسوس است

باقری در خصوص عملکرد خسوس در تیم ملی گفت: تا جایی که در این مدت کم متوجه شدم خسوس ایده های نوعی را در سر می پروراند، او به خلاقیت و قدرت بازیکنان ایرانی اعتقاد پیدا کرده و خواستار ارتقاء سطح آنان می باشد. خسوس در صدد فراهم آوردن محیطی شاد است اما در کنار آن قصد دارد تفکر بازیکنان را نیز افزایش دهد.
خسوس در نظر دارد با تقویت تفکر بازیکنان، آنها را مجاب کند که بازی را اداره کنند زیرا اداره بازی توسط بازیکنان کمک بسیار بالایی برای مربی به حساب می آید.

مربی تیم ملی خاطر نشان کرد: نکته دیگری که خسوس برای ایجاد آن در روحیه بازیکنان تلاش کرده، از بین بردن ترس است.
وی معتقد است اشباح در هر بازی می توانند بیایند اما اگر شجاعت و جرأت در بازیکنان نباشد آنها می ترسند و ترس به معنی از دست دادن همه چیز است. تا جایی که کسب مربیگری خسوس را مشاهده کردم می توانم بگویم که این مربی نحوه مربیگری جوراندیرو را می پسندد.

*نباید اجازه دهیم حرفه ای ها اشباع شوند

باقری خاطر نشان کرد: انگیزه بازیکنان برای تورنمنت روسیه بالاست با وجود اینکه آنها با اتمام لیگ برتر هنوز خسته اند اما به تمرینات خود می پردازند.
بازیکنان با تجربه تر در رهبری روحی و روانی باقی بازیکنان نقش به سزایی داشته اند. تنها جلسه ای که در حال حاضر به آن فکر می کنیم اشباع نشدن باتجربه هاست.

آنها از نظر روحی در حد ایده آلی هستند باید مراقب باشیم این توان و روحیه تا پایان رقابت ها ادامه پیدا کند.
خوشبختانه رابطه بازیکنان با یکدیگر خوب بوده و مشکل حاشیه ای در اردو به چشم نمی خورد.

در حاشیه برگزاری اردو تنها یک بار اختلاف سلیقه ای بوجود آمد آن هم در مورد زمان تمرینات بدنسازی و گرم کردن بازیکنان بود که با بحث منطقی بین مربیان حل شد./مح
برچسب ها: باقری ، خسوس ، جوراندیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار