فراخوان بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان منتشر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت ایران تئاتر، این جشنواره با شعار "تئاتر و خانواده" و با رویکرد حمایت از تئاتر ویژه خردسالان، در قالب 7 بخش مسابقه تئاتر کودک، مسابقه‌ تئاتر نوجوان، تئاتر بین‌الملل، نمایش ویژه خردسالان، مسابقه‌ تئاتر خیابانی، مسابقه‌ نمایش‌نامه نویسی و کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی مهرماه  1392 در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود. 
بر اساس گاه شمار این جشنواره، مهلت ارسال لوح فشرده آثار متقاضی در بخش مسابقه کودک و مسابقه نوجوان تا 16 مردادماه سال آینده، مهلت ارسال طرح داستانی و اجرایی در بخش مسابقه تئاتر خیابانی و تئاتر خردسالان  تا 1 تیرماه سال 1392خواهد بود. نمایش‌های برگزیده بخش مسابقه کودک و مسابقه نوجوان تا 5 شهریور ماه سال آینده  ارزیابی و معرفی می شوند.
با توجه به موارد ذکر شده در فراخوان این جشنواره، طرح‌های برگزیده بخش مسابقه تئاتر خیابانی و تئاتر خردسالان 15 تیرماه سال آینده معرفی خواهند شد. همچنین مهلت دریافت لوح فشرده طرح‌های برگزیده بخش مسابقه تئاتر خیابانی و تئاتر خردسالان تا 2 شهریور سال آینده و مهلت ارائه‌ آثار برای مسابقه نمایش‌نامه نویسی تا 30 مردادماه خواهد بود.
گفتني است؛ علاقه‌مندان برای حضور در این جشنواره می توانند مدارک عمومی مورد نیاز را به دبیرخانه این جشنواره که در تهران- خیابان حافظ- خیابان استاد شهریار- جنب تالار وحدت- مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی‌ واقع شده است ارسال کنند. /ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار