مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از افزایش و ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی در محورهای اصلی این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان مهدی نادعلی، هدف از اجرای این طرح را رعایت اصول زيبايي و منظر شهری عاري از اغتشاش بصري و اجرای نورپردازي­هاي ويژه در تابلوهای تبلیغاتی، جذب نگاه مردم به تابلوها و کیفیت بصری ذکر کرد.

وی افزود: نصب و اجرای این تابلوهای تبلیغاتی با کاربری­های فرهنگی از جمله معرفی دارالمؤمنیــن کاشان، مفاخــر و بزرگان کاشان، تبلیغات مناسبت­های ملــی مذهبــی و بخشی از آن نیز با کاربري تجاری مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر به طور تقریبی یک­هزار و 600 مترمربع فضای تبلیغاتی در کاشان وجود دارد اظهار داشت: امیدواریم تعداد 10 دستگاه از 20 دستگاه بيلبورد درخواست شده تا اواسط سال آتی ساخته و نصب شود.

نادعلی تأکید کرد: در راستای معرفی هر چه بهتر و مطلوبتر شهر کاشان به شهروندان و گردشگران داخلی و خارجی امید است با نصب و اجرای این تابلوهای تبلیغاتی نوروز 93 شاهد بهره­برداری و عملياتي شدن آن باشيم.

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان نیز در ادامه این گفتگو گفت: با توجه به تأکیدات شهردار محترم کاشان مبنی بر اصلاح و بهبود تابلوهای شهری و افزایش فضاهای تبلیغاتی و نگاه ویژه به مبادی ورودی کاشان از جمله بلوار امام رضا (ع) تحقیقات و پژوهش­های اجرایی و مطالعاتی این طرح از مرداد ماه سال­جاری به صورت کار مشترک اداره تبلیغات شهری سازمان و اداره تأسیسات و زیبا­سازی شهرداری کاشان انجام شده است.

به گفته وی، امید است طی سه ماه آینده اولین نمونه از این تابلوهای تبلیغاتی جدید در شهر کاشان اجرا شود.

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، هزینه اختصاص داده شده جهت به­سازی و افزایش سطح سازه­های تبلیغاتی هسته مرکزی کاشان را یک میلیارد و دویست میلیون ريال از محل اعتبارات سازمان رفاهی تفریحی شهردار کاشان، اداره تأسیسات و زیباسازی شهرداری کاشان ذکر کرد.

گفتنی است: افزایش و ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی پروژه­ی مشترک اداره تبلیغات شهری سازمان رفاهی تفریحی و اداره تأسیسات و زیبا سازی شهرداری کاشان می باشد./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.