به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان مهدی نادعلی، هدف از اجرای این طرح را رعایت اصول زيبايي و منظر شهری عاري از اغتشاش بصري و اجرای نورپردازيهاي ويژه در تابلوهای تبلیغاتی، جذب نگاه مردم به تابلوها و کیفیت بصری ذکر کرد.
وی افزود: نصب و اجرای این تابلوهای تبلیغاتی با کاربریهای فرهنگی از جمله معرفی دارالمؤمنیــن کاشان، مفاخــر و بزرگان کاشان، تبلیغات مناسبتهای ملــی مذهبــی و بخشی از آن نیز با کاربري تجاری مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه در حال حاضر به طور تقریبی یکهزار و 600 مترمربع فضای تبلیغاتی در کاشان وجود دارد اظهار داشت: امیدواریم تعداد 10 دستگاه از 20 دستگاه بيلبورد درخواست شده تا اواسط سال آتی ساخته و نصب شود.
نادعلی تأکید کرد: در راستای معرفی هر چه بهتر و مطلوبتر شهر کاشان به شهروندان و گردشگران داخلی و خارجی امید است با نصب و اجرای این تابلوهای تبلیغاتی نوروز 93 شاهد بهرهبرداری و عملياتي شدن آن باشيم.
مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان نیز در ادامه این گفتگو گفت: با توجه به تأکیدات شهردار محترم کاشان مبنی بر اصلاح و بهبود تابلوهای شهری و افزایش فضاهای تبلیغاتی و نگاه ویژه به مبادی ورودی کاشان از جمله بلوار امام رضا (ع) تحقیقات و پژوهشهای اجرایی و مطالعاتی این طرح از مرداد ماه سالجاری به صورت کار مشترک اداره تبلیغات شهری سازمان و اداره تأسیسات و زیباسازی شهرداری کاشان انجام شده است.
به گفته وی، امید است طی سه ماه آینده اولین نمونه از این تابلوهای تبلیغاتی جدید در شهر کاشان اجرا شود.
مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، هزینه اختصاص داده شده جهت بهسازی و افزایش سطح سازههای تبلیغاتی هسته مرکزی کاشان را یک میلیارد و دویست میلیون ريال از محل اعتبارات سازمان رفاهی تفریحی شهردار کاشان، اداره تأسیسات و زیباسازی شهرداری کاشان ذکر کرد.
گفتنی است: افزایش و ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی پروژهی مشترک اداره تبلیغات شهری سازمان رفاهی تفریحی و اداره تأسیسات و زیبا سازی شهرداری کاشان می باشد./ع