خاکی
فعال اقتصادی در
گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه رفتار بینالمللی بدون شناخت امکانپذیر نیست افزود: شناخت اولیه از منطقه در صادرات محصولات خاص کافی نیست.
خاکی تصریح کرد: صادرات در بسیاری از موارد بدون شناخت از بازارهای هدف صورت میگیرد.
این فعال اقتصادی اظهار داشت: بحث ترغیب طرف خارجی کمتر از سوی صادر کنندهها صورت می گیرد.
وی تصریح کرد: در صادرات برند و محصولات شناخته شده اطلاعات دقیق از بازار نقش موثرتری در حضور پررنگتر دارد.
این
فعال اقتصادی در پایان خاطر نشان کرد: از دست دادن بازار صادراتی در اثر
نشناختن بازار اتفاقی است که دیر یا زود برای صادرکنندههای بدون شناخت
اتفاق میافتد./ک