اولین کنفرانس ملی بازشناسی الگو و تحلیل تصویر ایران برای اولین بار در کشور در دانشگاه بیرجند برگزارشد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بيرجند

دبیر کنفراس ملی بازشناسی الگو و تحلیل تصویر ایران گفت : فعالیت های تحقیقاتی این همایش از 2 سال گذشته در دانشگاه بیرجند آغاز شده است .

صدری موضوعات اصلی کنفرانس را در زمینه بازشناسی الگو،تحلیل تصویر ،یادگیری ماشین ، داده کاوی و زمینه های کاربردی این موضوعات اعلام کرد.

وی افزود : این کنفرانس با پشتیبانی انجمن بینایی و انجمن تحلیل تصویر ایران و همت دانشجویان و اساتید و محققان سراسر کشور برگزارشد .

وی با بیان اینکه 308 مقاله به دبیر خانه این کنفرانس ارسال شده است گفت : از این تعداد مقاله ، 160 مقاله با تایید داوران به کنفرانس راه یافته است .

دبیر کنفراس ملی بازشناسی الگو و تحلیل تصویر ایران افزود: با وجود اینکه این کنفرانس برای اولین بار در کشور برگزار می شود با استقبال چشمگیر دانشجویان رشته های برق ،الکترونیک و کامپیتر شهرهای دور و نزدیک سراسر کشور مواجه شده که نشان دهنده وجود زمینه بسیار خوب برای ادامه این فعالیت ها است .

صدری گفت : اساتید تراز اول و برجسته از سراسر دنیا در زمینه یادگیری ماشین ،تشخیص الگوها و پردازش تصویر به این کنفرانس دعوت شده اند و بیشتر داروان این کنفرانس را شخصیت های بین المللی تشکیل می دهند .

وی روسای کمیته های اجرایی این کنفرانس را استادان گروه های مهندسی برق ،کامپیوتر و مکانیک معرفی کرد.

صدری افزود : طرحهای ارائه شده در این کنفرانس 2 روزه می تواند کاربرد های بسیار خوبی را در بخش های مختلف صنعتی ،نظامی،پزشکی و امنیتی ایجاد کند که امکان کار آفرینی و تولید شغل در این زمینه را افزایش دهد ./س

برچسب ها: کنفرانس ، بازشناسی ، تصویر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.