مدیر‌کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد از جمع‌آوری چهار هزار و 500 بسته بیسکویت غیراستاندارد در سطح شهرستان بویراحمد خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،محمد محمدی اظهار داشت: چهار هزار و 500 بسته بیسکویت به صورت بسته‌بندی شده به علت جعل علامت استاندارد و انقضای تاریخ مصرف توسط بازرسان و کارشناسان این اداره ‌کل از سطح شهر یاسوج جمع‌آوری شد.

مدیر‌کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در بررسی‌هایی که توسط کارشناسان این اداره‌ کل صورت گرفته، مشخص شد محصولات فوق غیراستاندارد و بسیار بی‌کیفیت بودند.

محمدی گفت: تولید‌کنندگان مواد غذایی ملزم به درج دقیق مشخصات از جمله آدرس محل تولید بر روی محصولات غذایی هستند، در غیر این صورت تخلف محسوب می‌شود و به توقیف کالا منجر می‌شود.

وی در راستای رعایت مفاد تبصره چهار ماده 9 قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران متذکر شد: تولید محصولات غذایی مشمول مقررات استاندارد اجباری است و توزیع و عرضه آن بدون رعایت قوانین استاندارد، ممنوع و جرم محسوب می‌شود.

مدیر‌کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد افزود: با کنترل‌های ادواری از سطح بازار و شناسایی فرآورده‌های غیراستاندارد توسط بازرسان این اداره‌ کل، ضمن توقیف و جمع‌آوری محصولات نامرغوب، با متخلفان برخورد قانونی شده و اسامی آن‌ها نیز به منظور رعایت حقوق مصرف‌کنندگان از طریق رسانه‌ها اعلام می‌شود.
برچسب ها: بیسکویت ، بی کیفیت ، یاسوج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.