معاون فرهنگی ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: کانون های مساجد در احیای کارکردهای آموزشی و هنری جدی تر وارد شده اند ولی تا رسیدن به نقطه مطلوب و ایده آل راه جدی پیش رو داریم.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران اراک، طاهریان در مراسم سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در مجتمع آفتاب اراک ضرورت شکل گیری ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور را احیای نقش واقعی و تبلیغی مساجد و مقابله اصولی با تهاجم فرهنگی دشمن عنوان کرد و گفت: از زمان شکل گیری این مرکز کارکردهای مسجد احیا شده است.

وی با بیان اینکه احیای این کارکردها تنها به کانون های فرهنگی هنری مساجد برنمی گردد، افزود : امام جماعت نقش مهمی را در مسجد ایفا می کند و پشت هر کانون موفق یقینا امام جماعت موفقی نیز وجود دارد.

معاون فرهنگی ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت : سایر مجموعه ها از جمله پایگاه های بسیج نیز در احیای کارکردهای مساجد نقش جدی داشته اند و سپس کانون های فرهنگی هنری مساجد به کمک احیای کارکردها شتافتند.

طاهریان افزود : نقش مسجد و مسجدی ها در مقابله با توطئه های دشمنان از پیروزی انقلاب و در جریان جنگ تحمیلی و سپس در فتنه 88 کاملا مشهود است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی نیز در ادامه با اشاره به وظایف مدیران در حوزه فرهنگی گفت : هر فرهنگی که قوی تر باشد و رسانه های غول پیکر را در اختیار داشته باشد می تواند بر دیگر فرهنگ‌هاغلبه کند.

وی افزود: سالیانه حدود 700 حلقه فیلم در سینمای هالیوود علیه مبانی اعتقادی و هویت ملی ما تولید می شود./س

برچسب ها: ستاد ، احیای ، مساجد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.