"دبير انجمن اسلامي مستقل دانشکده جغرافيا دانشگاه تهران" گفت: ترور "دانشمندان هسته‌اي"، کشتار مسلمانان، شيعيان و نقض حقوق بشر در جوامع مختلف از جمله اقداماتي است که دشمن به دليل ناتواني در سياست‌هاي زورگويانه‌اش به دنبال تحقق آنهاست.

"امين گودرزوند" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه جنايت عليه مسلمانان از سوي استکبار مسئله تازه‌اي نيست، اظهار داشت: اين قبيل اقدامات تروريستي بعد از قتل‌عام مسلمانان ميانماري با کشتار اخير در پاکستان به اوج خود رسيده است.

وي با تاکيد بر اينکه زمان افول قدرت استکبار فرا رسيده، بيان داشت: ترور "دانشمندان هسته‌اي"، کشتار مسلمانان، شيعيان و نقض حقوق بشر در جوامع مختلف از جمله اقداماتي است که دشمن به دليل ناتواني در سياست‌هاي زورگويانه‌اش به دنبال تحقق آنهاست.

اين فعال دانشجويي به نقش "وهابيت" در کشتار اخير شيعيان پاکستان اشاره و تاکيد داشت: تفرقه ميان سني و شيعه از سوي "وهابيون" در پاکستان با حمايت استکبار مانعي براي نفوذ اسلام در جهان به حساب مي‌آيد.

دبير انجمن اسلامي مستقل دانشکده جغرافيا دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: دشمن با انجام اين قبيل جنايات در صدد مقابله با تشيع، زير سئوال بردن وحدت ميان مسلمانان و به تاخير انداختن نفوذ و رشد بيداري اسلامي در جهان است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دانشگاه ، تهران ، مستقل ، شیعه ، کشتار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار