مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه از پرسپولیس انتظار دارند در بازی‌های تدارکاتی هم برنده باشد. از اینرو همانطور که سرمربی گفته است ما به کسب حداکثر امتیازات در شش بازی باقیمانده لیگ فکر می‌کنیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، علیرضا نورمحمدی با بیان مطلب بالا افزود: در حال حاضر از نظر تیمی و فردی در شرایط بسیار خوبی قرار داریم. تمرینات خوبی هم انجام داده‌ایم و از نظر روحی و فنی در اوج هستیم و به طور قطع در بازی فردا فقط برای پیروزی به میدان می‌رویم. ما دو تساوی بد در نیم فصل دوم لیگ داشتیم ولی برای مقام چهارمی شانس داریم. در این سال‌ها که در پرسپولیس بوده‌ام این را متوجه شده‌ام که در هیچ شرایطی بازی تدارکاتی نداریم و هواداران همیشه از ما پیروزی می‌خواهند.

وی در ادامه پیرامون بازی مقابل تیم سابقش گفت: سال‌ها از این موضوع می‌گذرد ولی ما همیشه برابر راه آهن بازی‌های سختی داشته‌ایم. در حال حاضر فاصله امتیازی ما با راه آهن و بعضی تیم‌های دیگر کم است و ما باید این فاصله را زیاد کنیم. لازم است فاصله با تیم‌های بالاتر هم کم شود با این اوصاف بازی پرفشاری را پیش رو داریم.

نورمحمدی درباره احتمال بازی کردن خود، خاطر نشان کرد: هنوز معلوم نیست. باید دید دستور کادر فنی چیست و این دستور هر چه باشد لازم‌الاجرا است. در تمام دنیا همینطور است و من خودم را در هر شرایطی آماده نگه می‌دارم تا اگر زمان بازی کردن من برسد، با تمام قوا در خدمت تیم باشم./زر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار