اولین جلسه تمرینی ورزشکاران سه گانه به دلیل آلودگی رودخانه سن شهر پاریس لغو شد.

به نقل از Inside the games در مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک بارش شدیدی اتفاق افتاد و این بارش در روز شنبه نخستین روز بازی‌ها نیز ادامه داشت و باعث آلودگی رودخانه سن شده است و از این رو اولین جلسه تمرینی ورزشکاران سه‌گانه که قرار بود امروز یکشنبه انجام شود، لغو شد.

کمیته برگزاری بازی‌ها اطمینان دارد مسابقات سه شنبه و چهارشنبه طبق برنامه انجام می‌شود. با این حال مجبور شدند صبح یکشنبه پس از انجام آزمایش‌های کیفیت آب در رودخانه سن، تعلیق تمرینات را اعلام کنند. این تصمیم به طور مشترک با فدراسیون جهانی سه‌گانه گرفته شد زیرا از کیفیت آب اطمینان نداشتند. آنها تاکید کردند، اولویت سلامت ورزشکاران است. 

رودخانه سن پس از آزمایش های انجام شده در اواسط ژوئیه برای شنا ایمن اعلام شد، اگرچه شک و تردید در مورد مناسب بودن آن برای مسابقات همچنان وجود داشت. علیرغم هزینه چند میلیون یورویی برای پاکسازی محیط زیست، کیفیت آب تا حد زیادی به عوامل طبیعی و بارندگی وابسته است.

رشته سه‌گانه شامل شنا، دو و دوچرخه سواری است که مسابقه بخش شنا در رودخانه سن برگزار می‌شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسنی
۰۰:۵۸ ۰۸ مرداد ۱۴۰۳
فرانسه در میزبانی گند زده قطارها مخطل شد برق پاریس قطع شد غذاهای بی کیفیتی سرو شده رودخانه سند آلوده هست آنهم برنامه تالار آخرین شب که زنان عریان به نمایش گذاشتند اکثثررسانه های جهانی آنرا بعلت مبتظل بودن پخش نکردند
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۲:۴۲ ۰۷ مرداد ۱۴۰۳
همه چیز تقصیر آب و هوا و تغییرات اقلیمی هست و به دولت فرانسه ربطی ندارد.
در واقع آب و هوا باید المپیک رو اجرا می کرد.
چه شرایط اقلیمی بی مسئولیتی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۰۷ مرداد ۱۴۰۳
خلاصه پاریسه دیگه! مردم اونجا از پیاده رو و رودخانه ها به عنوان توالت استفاده میکنن. سخت نگیرید بابا. ورزش برای سلامتی مفیده!!!
آخرین اخبار