طی پیامی؛

احمدی‌نژاد رحلت حضرت آيت‌الله موسوي لاري را تسليت گفت

رييس جمهور در پيامي با تسليت رحلت عالم رباني حضرت آيت‌الله سيدمجتبي موسوي لاري صبر، اجر و سلامتي براي بازماندگان معزز و علو درجات آن فقيد سعيد را از درگاه خداوند بزرگ مسألت كرد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، "محمود احمدي‌نژاد" در پيامي با تسليت رحلت عالم رباني حضرت آيت‌الله "سيدمجتبي موسوي لاري" صبر، اجر و سلامتي براي بازماندگان معزز و علو درجات آن فقيد سعيد را از درگاه خداوند بزرگ مسألت كرد.

متن كامل اين پيام به شرح زير است:

بسم‌الله الرحمن الرحيم

انا لله و انا اليه راجعون

رحلت عالم رباني، حضرت آيت‌الله سيدمجتبي موسوي لاري ، نماينده محترم ولي فقيه در لارستان كه به حق از مفاخر حوزه‌هاي علميه بودند، موجب تأثر فراوان گرديد.

آن مجتهد عالي‌مقام و فرهيخته، با انديشه عميق الهي و قلبي آكنده از عشق به اسلام و اهل بيت عصمت و طهارت(عليهم‌السلام)، همواره از مبلغان و مروّجان حقيقي اسلام در داخل و خارج كشور بودند. يقيناً ميراث معرفتي و سلوك معنوي ايشان به عنوان يادگاري گرانقدر و آگاهي‌بخش براي هميشه، به مثابه چراغ هدايتي در مسير اعتلاي ارزش‌هاي الهي جاودانه خواهد ماند.

اينجانب اين ضايعه تألم بار را به محضر مقام معظم رهبري (مدظله العالي)، حوزه‌هاي علميه، مردم متدين شهرستان لار و بويژه بيت مكرّم ايشان تسليت عرض نموده ضمن آرزوي صبر، اجر و سلامتي براي بازماندگان معزز، علو درجات آن فقيد سعيد را از درگاه خداوند بزرگ مسألت مي‌نمايم.

محمود احمدي‌نژاد

رييس‌جمهوري اسلامي ايران

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار