جواد کاظمیان بازیکن تیم تراکتورسازی به واسطه پرسپولیسی بودنش حسابی مورد انتقاد هواداران تیم استقلال قرار گرفت و آنها حسابی وی را با شعارهایشان ناراحت کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اعضای تیم استقلال از این اتفاق ناراحت و دلخور شدند و اعلام داشتند که از این اتفاق خوشحال نیستند و برعکس با بازیکنان تراکتورسازی ابراز همدردی می کنند.

گفتنی است، قرار شده که در این خصوص اقدامات لازم صورت گیرد، اما این در حالی است که مسئولین و چند تن از بازیکنان استقلال با این بازیکن تماس گرفته و در خصوص اتفاقات رخ داده با وی ابراز همدردی کنند.

شایان ذکر است: کاظمیان با مشکلات روبرو شده و حتی با چهره ای گریان استادیوم را ترک کرده است، زیرا توهین به خانواده و پدر و مادرش وی را بسیار معترض کرده و این اتفاق در حالی است که اين بازيكن با شرايط متفاوت روبرو شده است كه اوضاع را براي وي تغيير مي دهد. به طوری که  اعضاي تيم استقلال، مسئولين و بازيكنان آّبی پوش در مقابل اعتراض تماشاگران به اين بازيكن، از وی دلجويي كردند.

فتح اله زاده به همراه چند بازيكن استقلال با كاظميان تماس گرفتند و از وي دلجويي كردند زيرا معتقدند كه تماشاگران نبايد با اين شرايط با بازيكن حريف برخورد مي كردند و اين موضوع باعث اين است كه اعضاي اين تيم با شرايطی روبرو شده و از اين بازيكن دلجويي كنند و از وي بخواهند كه اين موضوع را فراموش كرده و اين مسئله را از يادش خارج كند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار