به همت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان، نمایشگاه آثار سفال گروه هنری پرهون برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، به همت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان، نمایشگاه آثار سفال گروه هنری پرمون با شعار «نیمه‌ام تو، نیمه‌ام سفال» راه‌اندازی می‌شود.

ایمان موحدی مدیر کارگاه هنری پرهون در این زمینه به خبرنگار باشگاه گفت: این نمایشگاه عصر یکشنبه 20 اسفند ماه ساعت 17 در محل خانه صنایع دستی کرمان گشایش می‌یابد.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه آثار هنری هادی طالبی، مطهره انجم‌شعاع، عظیمه روح‌الامینی، راضیه آقامولایی، بابک شکیب، مریم شهریاری و هنرمند خردسال آناهید موحدی در معرض دید علاقمندان قرار داده می‌شود.

موحدی بیان داشت: آثار ارائه شده نقش مایه‌های سنتی، تاریخی و طرح‌های جدید است و در این نمایشگاه آویز، جاشمعی، تابلوهای کوچک ارائه می‌شود.

گروه هنری پرهون کار خود را رسما از سال 79 در زمینه سفال، حجم، مجسمه و چوب با هدف معرفی و شناسایی سفال و نقش مایه‌های سنتی و باستانی سرزمین ایران به هموطنان ایرانی آغاز و در زمینه نقش مایه‌های همدان، تخت جمشید، جیرفت کرمان و دیگر نقاط کشور به فعالیت پرداخته و تا امروز موفق به آموزش بیش از2 هزار علاقمند در این زمینه شده است./ج1

برچسب ها: کرمان ، میراث ، سفال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.