فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: در آینده‌ای نزدیک یک‌هزار و 20 واحد مسکن مهر در شهرستان پارس‌آباد به درایت دولت خدمتگزار به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ ولی کریمی دیروز در جلسه شورای اداری این شهرستان افزود: با درایت دولت خدمتگزار قرار است تمامی واحدهای مسکونی مهر تا نیمه اول سال آینده تکمیل شده و تحویل متقاضیان در این شهرستان شود.

وی با بیان اینکه در کنار تکمیل طرح مسکن مهر، راه‌اندازی بیمارستان 120 تختخوابی، شبکه پایاب سد خداآفرین و تصفیه‌خانه فاضلاب پارس‌آباد در دستورکار قرار گرفته است، گفت:‌ هم‌اکنون این طرحها که جز طرحهای مهر ماندگار است با سرعت و توانمندی خاص در حال اجرا است.

کریمی با اشاره به سرمایه‌گذاری میلیاردی در این طرحها با هدف کسب رضایت مردم و خدمت‌رسانی گسترده‌تر افزود: ‌به نظر می‌رسد با تکمیل این طرحها تا پایان دولت دهم تحولی عظیم در منطقه رخ دهد.

فرماندار پارس آباد همچنین ضرورت تکمیل مجتمع آبرسانی عمران‌آباد و تصفیه‌خانه آب شرب اصلاندوز را نیز یادآور شد و گفت: با بهره‌برداری از این طرحها، دغدغه‌ها و مشکلات مردم منطقه در تأمین آب سالم برطرف می‌شود./س

برچسب ها: پارس ، آباد ، مسکن ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.