استاندار آذربایجان شرقی در آستانه فرارسیدن سال نو، از واحدهای صنفی بازار تبریز، انبارهای میوه و گوشت، چند واحد تولیدی و خدماتی و نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در نمایشگاه بین‌المللی تبریز بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، احمد علیرضابیگی در این بازدیدها ضمن گفتگو با مردم و فروشندگان، از نزدیک در جریان وضعیت بازار شب عید و نحوه عرضه مایحتاج مردم قرار گرفت.

وی همچنین در بازدید از بیمارستان بهبود تبریز، ضمن عیادت بیماران بستری در این بیمارستان و گفتگو با مردم، وضعیت خدمت رسانی به مردم را در این مرکز درمانی جویا شد.

وی در جریان این بازدیدها در گفتگو با خبرنگاران، از استمرار مدیریت بازار شب عید تا پایان نوروز خبر داد و افزود: با توجه به هماهنگی ها و ذخیره سازی هایی که از پیش شده بود، امروز، در تامین اقلام مختلف، از قبیل گوشت قرمز، گوشت مرغ، روغن، شکر و برنج و همچنین تامین میوه شب عید، در وضعیت مناسبی قرار داریم.

وی با بیان این که بازار شب عید دارای شرایط ویژه ای است که مدیریت آن نیازمند برنامه ریزی جدی است، افزود: این روند، چه به جهت تولید داخل استان و چه به جهت میزان واردات، تحقق یافته که نتیجه آن، تامین نیازمندی های احصا شده مردم در شب عید است.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ذخیره سازی بیش از هزار تن انواع میوه در انبارهای استان، گفت: هیچ نگرانی از کمبود عرضه برای بازار شب عید وجود ندارد و به اندازه کافی کالاهای اساسی ذخیره شده است.

وی افزود: بخشی از میوه شب عید، محصول تولید داخلی استان بوده و بخش دیگر نیز در حال حمل از شمال کشور به استان است.

علیرضابیگی خاطرنشان کرد: عرضه میوه شب عید از 25 اسفند در میادین تره بار و مراکز پیش بینی شده، آغاز شده و همزمان، نظارت بر نحوه عرضه اقلام مورد نیاز نیز تا پایان بهار، با جدیت تمام صورت خواهد گرفت.

وی افزود: برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مبنی بر این است که بتوان میوه و مرکبات، کالاهای اساسی همچون گوشت، مرغ، برنج، روغن و شکر را به وفور و با قیمت مناسب برای ایام پایانی سال مردم تامین کرد.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به فروش بهاره بازار شب عید در نمایشگاه بین المللی تبریز گفت: برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا به صورت گسترده نیز برای ایام پایانی سال برنامه‌ریزی شده است که بر این اساس قصد داریم تا کالاهای اساسی، حساس و ضروری مورد نیاز مردم در ایام پایانی سال را به موقع تامین کنیم.

وی اظهار کرد: تخفیف 20 درصدی قیمت ها در محل بازار عرضه نمایشگاه بین المللی، و همچنین تجمیع بیشتر نیازمندی های شب عید در این محل، فرصت مناسبی برای استفاده از خرید بهاره از این محل است. /س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.