سرپرست معاونت فرهنگی و فوق برنامه معاونت دانشجویی، فرهنگی وزارت بهداشت اظهار امیدواری کرد آثار پنجمین جشنواره فرهنگی دانشجویان علوم پزشکی از لحاظ کمی و کیفی رکورد بزند.

به گزارش خبرنگار علمي  باشگاه خبرنگاران ؛دکتر فریبا قربانیان با اعلام اینکه سال گذشته 17786 اثر به چهارمین جشنواره فرهنگی دانشجویان علوم پزشکی رسید اظهار امیدواری کرد آثار جشنواره پنجم از این رکورد عبور کند.

وی افزود: جشنواره چهارم فرهنگی دانشجویان پزشکی که مرحله نهایی اش شهریورماه امسال در کرمان برگزار شد، در مجموع 6000 شرکت کننده و 17786 اثر داشت که توسط 466 داور در قالب 31 تیم داوری در دو مرحله دانشگاهی و نهایی مورد قضاوت قرار گرفت.

وی افزود: جشنواره چهارم به طور همزمان توسط 48 دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی در سراسر کشور برگزار شد و در نهایت 9458 اثر به مرحله کشوری در کرمان راه یافت.

وی ادامه داد: جشنواره چهارم در مجموع 61 رشته، زمینه داشت که این رشته زمینه ها در جشنواره سال آینده که در ارومیه برگزار می شود به 64 رشته ارتقا یافته است.

وی سه زمینه، رشته افزوده شده به جشنواره پنجم فرهنگی دانشجویان علوم پزشکی را مداحی، سخنوری و کتابخوانی اعلام کرد.

وی از رشد 104 درصدی افزایش مشارکت و 150 درصدی افزایش تعداد آثار جشنواره چهارم فرهنگی دانشجویان پزشکی نسبت به جشنواره سوم خبر داد و گفت: سال گذشته دانشگاه های اصفهان، مشهد، کرمان، تبریز، شهید بهشتی، فارس و مازندران از نظر تعداد شرکت کننده و تعداد آثار رتبه های برتر را در بین 52 دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی کسب کردند./ع2
برچسب ها: پزشکی ، فرهنگی ، دانشجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار