رییس کمیته آموزش انجمن آلیش کشور با اشاره به برگزاری چهار دوره کلاس مربیگری و داوری این رشته در سالجاری، گفت: توجه انجمن به ارتقای سطح دانش مربیان و داوران قابل ستایش است.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، "خلیل پشتیبان" افزود: در سالجاری کلاسهایی در استانهای فارس، گلستان، البرز و کردستان برگزار شد که حضور پربار و موثر مربیان و داوران کشور در این دوره ها، خستگی را از بدن ما خارج کرد.

رئيس کميته آموزش انجمن آليش ادامه داد: در استان فارس 48 داور و 50 مربی، در استان گلستان 23 داور و 35 مربی، در استان البرز 34 داور و 39 مربی و در کردستان 40 داور و مربی حضور داشتند که در مجموع بسیار پربار بود.

پشتیبان با قدردانی از حمایت فدراسیون انجمنهای ورزشی و بویژه سرپرست انجمن آلیش از برپایی این نوع کلاسها، گفت: خوشبختانه مربیان و داوران آلیش در سالجاری، بخوبی دروس لازم را فرا گرفتند و ما را امیدوار کردند.

رییس کمیته آموزش انجمن آلیش کشور با تاکید بر اینکه مقوله آموزش سرلوحه کار قرار دارد، اضافه کرد: در سال 92 و در نخستین قدم بنا داریم اواخر فروردین ماه کلاس درجه دو مربیگری و داوری را برگزار کنیم که در حال حاضر استان گلستان برای میزبانی آن اعلام آمادگی کرده است.
البته ما این حرکت را با جدیت ادامه می دهیم که رئوس آنرا متعاقبا اعلام خواهیم کرد./مح
برچسب ها: آلیش ، کمیته ، پشتیبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار