در دیدار رییس سازمان حج و زیارت با وزیر حج عربستان ، همکاری مشترک در خصوص خدمات رسانی به عمره گزاران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ در دیدارهیاتی از سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران به ریاست حجت الاسلام سید احمد موسوی با بندر بن محمد حجاروزیر حج عربستان در جده مسائل مرتبط با سازماندهی امور حجاج ایرانی بررسی شد.
در این دیدار مسایلی از قبیل اسکان، جابجایی و ابعاد آگاه سازی رفتاری و اجرایی و نیز خدماتی که موسسات ارباب الطوایف، دفتر وکلای موحد و سندیکای اتوبوس داران مورد برسی قرار گرفت.
رییس سازمان حج و زیارت ایران در این دیدار از همکاری و دستاوردهای پیاپی و ارائه شده از سوی دولت عربستان در مکه مکرمه، مدینه منوره و مشاعر مقدسه که سبب شده تا حجاج بیت الله الحرام و زائران مسجد شریف نبوی (ص)مناسک خود را در کمال آرامش، آسانی و اطمینان به جای آورند،تقدیر و تشکر کرد.
وزیر حج عربستان نیز به موفقیت متمایز موسم حج سال گذشته اشاره کرد و گفت :دولت عربستان به طور مستقیم تمام امور حج و اجرای پروژه ها و طرحهای توسعه در مکه مکرمه، مدینه منوره و مشاعر مقدسه و توسعه مطاف و طرحهای دیگر را پیگیری می کند.
بندر بن محمد حجار در ادامه اظهار داشت: هدف از این اقدامات، تحقق راحتی و آرامش و اطمینان بخشی به حجاج و عمره گزاران و زائران در ادای مناسک آنهاست.
وی اهتمام و توجه به برنامه های آماده شده از سوی وزارت حج عربستان از جمله آگاه سازی حجاج پیش از عزیمت به سرزمین وحی و پایبندی به برنامه حرکت حجاج به جمرات(در ایام حج) و انجام زودهنگام قراردادهای حمل و نقل هوایی و اسکان حجاج را ضروری دانست.

برچسب ها: عمره ، حج ، همکاری ، زیارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار