دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف می توانند با توجه به آئین نامه این دانشگاه حرکت سیاسی طبق قانون داشته باشند.

رضا روستا آزاد، رئیس دانشگاه صنعتی شریف در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری فعالیت دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف با توجه به ابلاغیه وزارت علوم سیاست مشخصی دارد و ما هم آن سیاست را ابلاغ کرده ایم اصل سیاست به این است که با یک فضای کاملا مثبت و باز هر تشكل و حرکت سالمی در داخل هنجارهای قانونی حرکت کند.

وی افزود: دانشگاه ها می توانند درب ها را باز کنند که بیایند تجمع داشته باشند و شور و نشاط انتخاباتی در بین جوانان وجود داشته باشد، خط قرمز این است که کارها غیر قانونی نباشد سیاسی کاری نباشد ما به سیاست کاملا ارادت داریم و به سیاسی کاری کاملا ارادت نداریم.

روستا آزاد تصریح کرد: ما با کارهای تبلیغاتی که التهاباتی را در جامعه به وجود آورد مخالف هستیم، ما حتی این آئین نامه را نیز داریم که دانشجویان می توانند هر حرکتی را در داخل دانشگاه در خصوص مسائل سیاسی البته طبق قانون داشته باشند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه تعداد تشکل های سیاسی این دانشگاه چقدر است اظهار داشت: تشکل های زیادی از جمله انجمن اسلامی مستقل بسیج و هیئت الزهرا در دانشگاه صنعتی شریف وجود دارد./ح

برچسب ها: دانشگاه ، انتخابات ، سیاست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.