نقش گمرك در توسعه و تقويت ارتباطات بين المللي، تجارت، صادرات و واردات يك نقش بي نظير است و در اين راستا بايد تلاش كرد از تمام قابليت ها، ظرفيت ها و شيوه هاي نوين مديريتي استفاده شود.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران ،ابراهيم عزيزي استاندار هرمزگان در مراسم توديع و معارفه ناظر گمركات اين استان گفت: اعتقاد، ايمان به كار، احساس مسووليت، توجه به روحيه مردم مداري، انضباط كاري، رعايت حقوق بيت المال، دانش و تخصص درعين تعهد، نظارت و كنترل بر مجموعه و تلاش در جهت تقويت روحيه عدالت محوري از جمله مولفه هاي مديريتي است كه با توجه به اين متغيرها مي توان شاهد موفقيت در عرصه مديريتي بود.

عزيزي اظهار داشت: تا زماني كه فردي احساس مسووليت نداشته باشد، نمي تواند در مسير بالندگي و رشد گام بردارد.

وي با اشاره به شيوه ها و مولفه هاي مديريت مطلوب گفت : اعتقاد و ايمان به كار، احساس مسئوليت و مردم داري از شاخصه هاي مهم در مديريت گمرك جمهوري اسلامي ايران مي باشد .

استاندار هرمزگان ضمن قدراني از زحمات سيد مهدي مير اشرفي در خصوص مكانيزه كردن فرآيندهاي گمركي و همچنين تسهيل در انجام فرآيندهاي گمركي، براي عباس عليدادي ناظر جديد گمركات استان آرزوي موفقيت كرد.

حسن بقايي معاون توسعه مديريت و منابع گمرك جمهوري اسلامي ايران نيز در اين مراسم با اشاره به اجراي طرح گمرك نوين گفت: گمرك نوين انتخاب نيست و براي سهولت در مسير تجارت ، اين طرح يك اجبار است.

معاون توسعه مديريت و منابع افزود: در هشت ماه آينده سامانه هاي نوين گمركي در 10 گمرك كشور كه 85 درصد تجارت كشور را بر عهده دارند راه اندازي خواهد شد.

شايان ذكر است دكتر معمارنژاد رئيس كل گمرك جمهوري اسلامي ايران طبق برنامه قرار بود در مراسم توديع و معارفه ناظر گمركات استان هرمزگان حضور يابند، ولي به دليل لغو پرواز ها در روز پنجشنبه مورخ 17/12/1391، نتوانست در برنامه شركت كند.
برچسب ها: گمرک ، تجارت ، تقویت ، ظرفیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار