معاون اجتماعی و فرهنگی 19 از مشارکت فعال شهروندان جنوب تهران در مراسم جمع آوری کمک های مردمی بوستان ولایت به مناسبت فرارسیدن نوروز و حمایت از نیازمندان خبر داد.

به گزارش سرويس اجتماعي باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام رسول جوادی هدف از اجرای این برنامه را اکرام ایتام، کمک به خانواده های نیازمند و آزادی زندانیان غیر عمد برشمرد و عنوان کرد:  مردم خیرخواه منطقه با حمایت های مالی و معنوی خود در مراسم نیکوکاری و گلریزان حمایت خود را نیازمندان در آستانه فصل همدلی اعلام کردند.
 
جوادی افزود: در مراسم برگزار شده حدود 6 میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی جمع آوری و به نیازمندان اهداء شد. همچنین در راستای استقبال از فصل همدلی  با مشارکت کمیته خیرین منطقه به بیش از 50 خانوار سبد کالا و ارزاق اهدا می شود.
 
وی در ادامه اهدای بیش از 30 جهیزیه رایگان یا ارزان به زوج های جوان، توزیع بسته ارزاق در طی سال و حمایتهای مالی از خانواده های محروم و بی بضاعت را از جمله فعالیتهای کمیته خیرین منطقه 19 برشمرد و ادامه داد: شهرداری منطقه 19 در راستای اجرای طرح ازدواج آسان  با احداث و بهره برداری از تالارهای یاس تا کنون به بیش از 80 زوج جوان خدمات رایگان و ارزان ارائه کرده است.   
 
گفتنی است مراسم جشن نیکوکاری و گلریزان با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره)  کمیته خیرین منطقه 19و ستاد دیه کشور در سالن ورزشگاه شهدای خانی آباد بوستان ولایت برگزار شد و در آن جمعی از مدیران ارشد شهرداری منطقه 19، رؤسای کمیته امداد خمینی ، مسئولان آموزش و پرورش منطقه 19 و برخی از کارشناسان سازمان رفاه و خدمات اجتماعی حضور داشتند که برنامه هنری شاد و مفرحی توسط هنرمندان محبوب صدا و سیما در آن به اجرا درآمد.
برچسب ها: جشن ، گلریزان ، ولایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار