انیمیشن قصه های زاغی از تولیدات واحد انیمیشن صدا وسیمای مرکز کرمان جایزه اول طراحی شخصیت هشتمین جشنواره بین المللی انیمیشن تهران را از آن خود کرد.

 

محمد قاسمی ، مدیر واحد پویانمایی صداوسیمای مرکز کرمان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان با اعلام این خبر گفت: این مجموعه در 13 قسمت 11 دقیقه ای به تهیه کنندگی و کارگردانی آقای حمید حسنی از نیروهای خوش فکر و خلاق به همراه گروه خود در مدت 2 سال با تکنیک 3D تولید شده است .

وی با اشاره به اینکه واحد انیمیشن مرکز کرمان یکی از فعال ترین واحدهای انیمیشن مراکز استانها در سطح کشور است ، افزود: این واحد در طی سالهای 86 تا 91 بیش از 3000 دقیقه تولید داشته است.

قاسمی با بیان اینکه هم اکنون نیز این واحد، 5 مجموعه به نامهای رباط کوچولو ،بناهای کرمان ،دوکرپو،کلک خیال کرده ،پارسا و عید(سری دوم) در مجموع به میزان 600 دقیقه در دست تولید دارد ، تصریح کرد: تولید این مجموعه ها در نیمه اول سال آینده به پایان می رسد.

وی خاطرنشان کرد: تولید سه مجموعه پارسا وعید سری اول در 11 قسمت 13 دقیقه ای ، حکایتهای گلباف در 13 قسمت 11 دقیقه ای و قصه های زاغی که تولید آنها در نیمه ی دوم سال 91 به اتمام رسیده است در ایام نوروز از شبکه کرمان و شبکه شما پخش می شوند.

قاسمی افزود: این واحد سه مجموعه دیگر به نامهای سام و سار،پرندگان و پشمک گربه کرمانی در مرحله نگارش فیلم نامه دارد که با پایان گرفتن نگارش فیلم نامه ها تولیدشان در سال آینده شروع می شود که در مجموع به میزان 572 دقیقه اند.

وی تصریح کرد: همه این تولیدات با تلاش و همت گروهها و شرکتهایی که در کنار این واحد آغاز به کا ر کرده اند، صورت گرفته است و این واحد سعی کرده همیشه این یاران گرامی را پشتیبانی و همراهی کند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.