اجراي طرح 24 روزه امدادي ايران خوردو در سراسر کشور/متوسط زمان انتظار ارائه خدمات، 30 دقيقه

مديرعامل امداد خودرو شرکت ايران خودرو با اشاره به اجراي طرح امدادي اين شرکت در 24 روز در ايام نوروز، گفت: متوسط زمان انتظار براي ارائه خدمات 30 دقيقه در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛ جعفري امروز در نشست خبري با بيان اين مطلب افزود: طرح امداد نوروزي امسال شرکت ايران خودرو گسترده ترين طرح امداد نوروزي طي 10 سال اخير کشور است و به سبب اينکه پيش بيني مي شود حجم مسافرت هاي زميني مردم امسال افزايش يابد، در اين طرح هم تعداد روزها و هم تعداد ناوگان امدادي افزايش يافته است.

وي ادامه داد: بر همين اساس طرح امداد نوروزي از 23 اسفندماه امسال شروع شده و تا 13 فروردين سال 92 ادامه خواهد داشت.

جعفري با اشاره به افزايش 41 درصدي تعداد ناوگان امدادي در اين طرح افزود: امسال 1750 ناوگان امدادي در کل کشور فعاليت دارند و به همه خودروها از جمله محصولات ايران خودرو و ساير شرکت ها خدمات ارائه مي دهند.

جعفري تصريح کرد: همچنين هزينه اياب و ذهاب براي کل خودروها در اين طرح رايگان است و هزينه اجرت و تعميرات نيز طبق مصوبه سال جاري شرکت ايساکو بدون افزايش قيمت خواهد بود.

مديرعامل امداد خودرو شرکت ايران خودرو اظهار داشت: به منظور تامين تمامي قطعات مورد نياز خودروها در اين ايام، 150 ايراد احتمالي انواع خودرو تعريف و بررسي شده و برحسب آن قطعات مورد نياز تامين شده است.

وي ادامه داد: در حوزه انبار نيز شيفت کشيک فعاليت دارد تا اگر قطعه اي در ناوگان امدادي تمام شود، آن را به موقع تامين کند، ضمن اينکه انبارک سيار در مسيرهاي پرتردد براي تامين قطعات فعاليت دارد.

وي در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران، در خصوص ميزان زمان انتظار براي ارائه خدمات به مشتريان گفت: امسال به طور سخت گيرانه زمان متوسط 30 دقيقه براي ارائه خدمات در نظر گرفتيم که در سال گذشته نيز با وجود همين زمان متوسط ارائه خدمات به 33 تا 34 دقيقه رسيد.

جعفري تصريح کرد: همچنين حداکثر زمان انتظار براي ارائه خدمات در تهران 45 دقيقه و براي ساير دفاتر 60 دقيقه در نظر گرفته شده و اگر ارائه خدمات در ناوگان امدادي بيش از اين زمان باشد، براي آن جريمه سنگين در نظر خواهيم گرفت./عب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار