رئیس شرکت دارویی سها گفت: سیستم توزین اتوماتیک برای اولین بار در کشور به همت متخصصین داخلی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار علمي  باشگاه خبرنگاران:دکتر سیامک افاضلی در مراسم رونمایی از سیستم توزین اتوماتیک با بیان این که در حال حاضر قرص متادون در حال حذف و پروتکل ترک اعتیاد با شربت متادون مورد توجه است گفت: شربت متادون از شربت تریاک در درمان اعتیاد بهتر جواب می دهد.

وی با اشاره به این که خط شماره 2 تولید شربت در سایت وردآورد با ظرفیت تولید بسیار بالا در حال فعالیت است گفت: امروز در سایت چهارباغ شاهد رونمایی از دو پروژه مهم هستیم.

رئیس شرکت دارویی سها یادآور شد: سیستم توزین اتوماتیک که چندین سال قبل خریداری شده بود و به دلیل تحریم ها و درخواست هزینه بالا برای راه اندازی استفاده نشده بود امروز به همت متخصصان کشورمان راه اندازی شد.

وی با بیان این که سیستم توزین اتوماتیک امکان اختلاط تصادفی داروهای را از بین خواهد برد افزود: ویژگی خاص این سیستم برای اولین بار در کشور مورد استفاده قرار می گیرد که به صورت اتوماتیک کمک بارزی را به سیستم دارویی کشور ارائه می کند.

وی در پایان با اشاره به افتتاح انبار مرکزی شرکت دارویی سها خاطر نشان کرد: تولید با کیفیت محصولات دارویی نیازمند انبارهای دارویی با استاندارد های جهانی است که انبار مرکزی شرکت سها با استاندارد های جهانی امروز افتتاح شد./ع2

برچسب ها: دارو ، شربت ، متادون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار