رئیس اداره فرهنگی شهرداری منطقه 6 از برگزاری مراسم اختتامیه کاریکاتور جشنواره در سالن ایوان شمس خبر داد.

موسوی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: دومین جشنواره شمسه امسال در 12 رشته قران در زندگی، دعا و نیایش محله، عکس، سرود و موسیقی فیلم، نمایش، نقاشی، شعر و ادب، کاریکاتور، گرافیک و خوشنویسی برگزار  و اختتامیه کاریکاتور این جشنواره پنج شنبه 23 اسفند برگزار خواهد شد. 
وی در ادامه تصریح کرد: در این بخش از جشنواره یک هزارو 872 اثر ارسال که بین آنها 700 اثر منتخب و نهایتا 150 نفر به عنوان برگزیده در سطح مناطق 22 گانه معرفی و تقدیر می شوند. 
موسوی در ادامه اظهار داشت: رشته کاریکاتور جشنواره شمسه در دو بخش نوجوانان و بزرگسالان بالای 15 سال و در دو بخش آماتور و حرفه ای برگزار گردید که این آثار در دو حوزه معظلات شهری نظیر ترافیک، آلودگی و بخش موضوع‌ آزاد به جشنواره ارسال شد. 
وی در ادامه با اشاره به اهداف این جشنواره عنوان داشت:  مجموعه جشنواره های شمسه در پی آن است که با استفاده از راهل ها و امکانات فرهنگی و هنری به شناسایی و فعال سازی استعداد های شهروندان، احیای حس تعلق شهروندان به محل زندگی و جلب مشارکت آگاهانه شهروندان در اداره امور شهر و حمله بپردازد. 
موسوی خاطر نشان کرد: در این مراسم از نخبگان و پیشکسوتان کاریکاتور ایران و همچنین از دبیران هادی مناطق 22 گانه تقدیر به عمل خواهد آمد که این مراسم 23 اسفند در سالن ایوان شمس و با حضور سلیمانی شهردار منطقه و ایازی معاونت فرهنگی شهرداری تهران و داوران جشنوراه برگزار خواهد شد./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار