فراخوان اولین جشنواره سراسری پویانمایی ویژه کودک و نوجوان امروز در شیراز اعلام شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس ، مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس گفت: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، برادر گرامی شان احمد بن موسی شاهچراغ(ع) و خواهر ارجمندشان فاطمه معصومه(س) و هم زمان با دهه کرامت، کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس، اولین جشنواره پویانمایی رضوی را در سطح نوجوانان برگزار می کند.

وی هدف از اجرای این جشنواره را اشاعه و ترویج فرهنگ و معارف رضوی، فراهم نمودن زمینه پرورش خلاقیت تصویری و تجسمی کودکان و نوجوانان، فراهم سازی بستری شایسته برای تبادل اندیشه ها و آموخته های علاقه مندان به حوزه سینما و هدایت هدفمند آنان، تشویق نوجوانان برای به کارگیری روش های نو و خلاق در متحرک سازی و آشنا ساختن نوجوانان با قابلت های کاربردی تخصصی پویانمایی اعلام کرد.

حق پرست افزود: موضوعات جشنواره شامل: زندگی امام رضا(ع) از تولد تا شهادت، سیر تاریخی حرکت امام رضا(ع) از مدینه تا مرو، ارتباط امام رضا(ع) با فرزندشان امام جواد(ع)، برادران گرامی شان به خصوص حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع)، خواهر ارجمندشان حضرت معصومه(س) و سایر یاران و اصحاب ایشان، سیره رضوی شامل: روایات، احادیث، مناظرات امام رضا(ع) و...، ولایت پذیری حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) و عملکرد آن حضرت در امامت امام رضا(ع)، آداب زیارت و آیین و رسوم هر منطقه در ارتباط با استقبال و بدرقه زائران و خاطرات زیارت است.

وی افزود: کودکان و نوجوانان 10تا 17سال می توانند تا 30 اردیبهشت 92 با مراجعه به نشانی اینترنتی www.kanoonparvaresh.com برای ارسال مقاله و کسب اطلاعات بیشتر اقدام کنند.

جشنواره سراسری پویانمایی (ویژه کودک و نوجوان) بیستم تا 25 شهریور 92 در سالن شهید دستغیب حرم مطهر احمدبن موسی شاهچراغ(ع) برگزار می شود ./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.