نخستین نشست كارگاه فیلمنامه نویسی با موضوع سبك پوشش و مد لباس، در دومین جشنواره مد و لباس فجر برگزار می شود.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، مسئول دفتر آفرینشهای سینمایی حوزه هنری استان تهران با اعلام این خبر گفت: نخستین گروه از فیلمنامه نویسان علاقمند به نگارش فیلمنامه كوتاه با موضوع سبك پوشش از دومین جشنواره مد و لباس فجر دیدن خواهند كرد.
بهنام بهادری افزود: در پی فراخوان حوزه هنری استان تهران مبنی بر حمایت از ٣٠ فیلمنامه كوتاه با موضوع مد لباس، نخستین گروه از فیلمنامه نویسان روز چهارشنبه 23 اسفند از ساعت 15 تا 17 در طبقه دوم شبستان مصلای تهران، گرد هم می‌آیند.
 وی اضافه كرد: دراین نشست طراحان لباس و كارشناسان عرصه سبك پوشش، به گفت و گو با هنرمندان فیلمنامه نویس می نشینند تا فهمی مشترك از دغدغه های موجود در این عرصه ایجاد شود.
بهادری در ادامه اظهار داشت: آشنایی فیلمنامه نویسان و فیلم سازن با توان طراحان ایرانی لباس و هم اندیشی با دست اندركاران ساماندهی وضعیت مد لباس درباره نقاط قوت و ضعف، فرصت‌ها و تهدیدهای موجود در این عرصه از برنامه های این نشست تخصصی است.
مسئول آفرینشهای سینمایی حوزه هنری استان تهران گفت: این كارگاه با حمایت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود و براساس فرآیند طراحی شده، تا نیمه اردیبهشت ١٣٩٢، ایده های پرورده شده به فیلمنامه تبدیل خواهد گردید.
بهادری ضمن دعوت از كلیه فیلمنامه نویسان علاقمند به نگارش فیلمنامه با موضوع سبك پوشش و مد لباس برای شركت در این نشست، اعلام كرد: علاقمندان با مراجعه به نشانی خیابان شهید احمد قصیر، كوچه ١٢، شماره سه و یا ارسال پیشینه هنری خود به رایانامه info@artehran.ir می توانند در این برنامه حوزه هنری استان تهران شركت كنند. /ص

برچسب ها: مد ، لباس ، طراح ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار