نویسنده سری اول و دوم "هوش سیاه" از ادامه تصویربرداری این سریال در ترکیه، بروز تغییراتی در فیلمنامه به دلیل عوض شدن لوکیشن و باقی ماندن 10 درصد از مراحل کار خبر داد.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ؛ آرش قادری نویسنده مجموعه "هوش سیاه" درباره آخرین وضعیت این سریال گفت: پروژه آخرین مراحل ساخت خود را در ترکیه پشت سر می‌گذارد. اکنون تنها 10 درصد از تصویربرداری باقی مانده است و عوامل در استانبول ترکیه مشغول کار هستند.

وی افزود: تغییراتی که در لوکیشن‌مان به وجود آمد باعث شد دست به تغییر در فیلمنامه بزنم و آن را مطابق با شرایط فعلی عوض کنم.

مجموعه تلویزونی "هوش سیاه2" محصول سیمافیلم است و به کارگردانی مسعود آب‌پرور و تهیه‌کنندگی سیدمرتضی فاطمی از روز سوم خرداد ماه در پادگان دهکده مقاومت مقابل دوربین رفته است. نگارش فیلمنامه این مجموعه را همچون سری اول، آرش قادری برعهده دارد.

در این مجموعه ایفای دو نقش اصلی همچنان برعهده حسین یاری و کیکاوس یاکیده است و بازیگران دیگری چون حسین سحرخیز، کیهان ملکی، حمید ابراهیمی، امیررضا دلاوری، سپهر گودرزی، پرویز سیرتی، میثاق جمشیدی، سعید دولتی، حسن خوانساری، کاظم هژیرآزاد، زهرا سعیدی و... ایفای سایر نقش‌ها را برعهده دارند.

چندی پیش تهیه‌کننده این سریال نسبت به پایبند  نبودن ناجا به تعهدات مالی این پروژه گلایه‌هایی داشت که در گفتگو با مهر منتشر شد. سری اول این مجموعه با استقبال روبرو بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار