مدیر عامل شرکت کنترل ترافیک اعلام کرد: کارت بلیت های الکترونیک در سه ماهه اول سال 92 رسما در تاکسی ها، سینماها و فروشگاه های شهروند استفاده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، بهروز در نشست خبری ظهر امروز خود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از 201 حادثه ای که در تونل نیایش اتفاق افتاده 12 مورد نقص فنی بوده است.
وی با اشاره به اینکه بایستی فرهنگ ترافیکی به شهروندان آموزش داده شود یادآور شد: طی سال گذشته مشکلات و حواشی در زمینه ایمنی و امنیت دوربین ها و تجهیزات ترافیکی وجود داشت و سرقت یا مفقود شدن هرگونه کابل و قطعه الکترونیکی به معنای از کار افتادن یک سیستم برای مدت طولانی است.
وی در خصوص ایمنی تقاطع ها یادآور شد: ایمنی و سرعت در بزرگراه ها هم اکنون در حالت مطلوبی به سر می برد و ما قصد داریم این ایمنی را به تقاطع های پایتخت بکشانیم.
بهروز از نصب 34 دوربین در تقاطع های پرتردد تهران خبر داد و افزود: در این تقاطع ها اگر خودرویی بر روی خط عابر پیاده قرار بگیرد توسط دوربین ها کنترل و ارشاد و جریمه آن بلافاصله برای راننده خاطی ارسال می شود.
مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک با تأکید بر اینکه طرح مکانیزه محدوده طرح ترافیک را داریم تصریح کرد: روزانه 10 هزار خودرو مجاز به ورود به محدوده طرح ترافیک هستند که با فروش مجوزهای روزانه 377 هزار نفر از ابتدای سال توانستند وارد محدوده طرح ترافیک شوند.
وی با اعلام موافقت خود مبنی بر حذف برچسب های آرم طرح ترافیک اظهار داشت: محدوده 34 کیلومتری طرح ترافیک به یک هزار و 100 دوربین مجهز است و این محدوده به صورت کاملا مکانیزه اداره می شود.
بهروز به کاربرد کارت بلیت های الکترونیکی از ابتدای سال 92 در تاکسی ها اشاره و خاطر نشان کرد: از ابتدای سال 92 در تاکسی های محدوده شهر تهران تاکسی ها با تجهیز دستگاه های کارت خوان امکان استفاده از کارت بلیت های الکترونیکی را برای شهروندان فراهم می کند که در تلاشیم این کارت بلیت ها در فروشگاه های شهروند و سینماها نیز کاربرد مورد نظر خود را پیدا کند./ف
برچسب ها: پژو ، خلافی ، پارکینگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار