به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس، مدیر فناوری اطلاعات شرکت توزیع برق شیراز ، خلاقیت در طراحی ، اجرا و پشتیبانی این پرتال را عامل موفقیت این طرح دانست و افزود : ارائه خدمات اینرنتی و اینترانتی به مشترکین از ویژگی های ممتاز این طرح است.
مظفری گفت: خدمات اینترنتی در جهت رفع نیازهای مشترکین است و مردم می توانند با مراجعه آن لاین به سایت از فعالیت هایی چون نحوه پرداخت قبوض ، خدمات پس از فروش ، خاموشی ها و تعرفه های شرکت آگاهی یابند.و خدمات اینترانتی برای کارکنان و افرادی است که به نوعی با شرکت همکاری کنند.
این مقام مسئول افزود: هم اکنون 45 نوع خدمات اینترنتی و 15 نوع خدمات اینترانتی در این پرتال پیش بینی شده که در آینده افزایش خواهد یافت./س