زردپوشان فجر شهید سپاسی شیراز در هفته 30 (سیزدهم دور برگشت ) مسابقات دسته برتر فوتبال باشگاههای کشور از ساعت 16 روز جمعه 25 بهمن ماه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز رودرروی میهمان خود فولاد خوزستان قرار می گیرد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس، تیم فجر با 36 امتیاز در مکان یازدهم جدول رده بندی قرار دارد و نماینده خوزستان با کسب 52 امتیاز ، چهارم است .

تیم فولاد خوزستان برای قرار گرفتن در جمع 3 تیم جدول رقابتها و کسب سهمیه حضور در فصل آینده رقابتهای باشگاههای آسیا نیازمند کسب 3 امتیاز دیدار با فجرشهید سپاسی شیراز است تا در صورت شکست تیم تراکتورسازی تبریز در بازی با فولاد مبارکه سپاهان اصفهان ، به جایگاه سوم جدول نزدیک شود .

زرد پوشان شیرازی هم که دیگر خطر سقوط به دسته پایینتر آنها را تهدید نمی کند برای جبران شکست هفته 29 مقابل نفت تهران ، امیدور به کسب پیروزی برابرشاگردان فرکی در تیم فولاد خوزستان هستند .

نماینده فارس در صورت برتری مقابل تیم فولاد و توقف تیمهای ملوان بندر انزلی و صبا قم در بازی با تیمهای راه آهن شهر ری و آلومینیوم هرمزگان با 2 رده صعود ، می تواند مکان هشتم جدول رده بندی دسته برتر فوتبال کشور را در اختیار بگیرد .

نماینده خوزستان در هفته 29 با نتیجه قاطعچهار بر یک میهمان خود گهر دورود لرستان را مغلوب کرد .

گفتنی است تیم فولاد خوزستان در دیدار دور رفت که جمعه 5 آبان ماه برگزار شددوبر یک فجر را شکست داد ./س

برچسب ها: فجر ، سپاسی ، فوتبال ، برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.