رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت : برخي از مشاغل علاوه بر درآمد ، ارتقاي معنوي دارند كه پرستاران بايد قدر توفيق خدادادي را بدانند.

به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران؛حجت الاسلام محمد محمديان در مراسم تقدير ازفعالان قراني و پرستاران با بيان اينكه همه افراد به توجه به علايق خود در شغلي مشغول فعاليت مي شوند گفت: عده اي در كنار مسئوليتي كه بر عهده ميگيرند ، بهره مندي بيشتري دارند.

وي با اشاره به اينكه برخي از افراد علاوه بر کسب درآمد مالی، به دلیل ارتقای معنوی، بهره بیشتری از حرفه خود می برند اظهار كرد : در مواردي افراد در كنار درآمد به ارتقاي معنوي مي رسند كه اين كاري است كه انبيا به ما اموخته اند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها تصريح كرد: بعضی شغل ها به دلیل ارتباطی که با انسان ها برقرار می کنند، نسبت به سایر شغل ها بسیار متفاوت بوده و از اهمیت بیشتری برخوردارند.

حجت الاسلام محمد محمديان با بيان اينكه پرستاران بايد قدر توفيق خدادادي كه خدا براي ارائه خدمت به بندگان دلشكسته به آنها داده است را بدانند خاطرنشان كرد: در بين عبادت ها و آنچه كه موجب تقرب خدا مي شود بعد از انجام واجبات خدمت به بندگان است كه اين توفيق به پرستاران داده شده است./ع2
برچسب ها: پرستار ، خدمت ، بندگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار