سرپرست دانشگاه علوم پزشكي تهران گفت: روز گذشته در ارزيابي خدمات پرستاري ، دانشگاه علوم پزشكي تهران رتبه برتر را كسب نمود.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، دكتر محمد رضا منصوري سرپرست دانشگاه علوم پزشكي تهران در مراسم تقدير از فعالان قراني و پرستاران با بيان اينكه اگر نقش حضرت زينب را در حد پرستاري بدانيم به آن حضرت جفا شده است گفت : حضرت زينب از نظر علمي در حدي بود كه امام سجادايشان را عالمه غير متعلمه خوانده اند.

وي بااشاره به اينكه زندگي حضرت زينب در تمام ابعاد براي ما الگوست ادامه داد: نه تنها در عرصه پرستاري بلكه در تمام عرصه هاي زندگي بايد از حضورت زينب الگو برداري شود.
سرپرست دانشگاه علوم پزشكي تهران اظهار كرد: بر اساس ارزيابي سازمان هاي بين الملي  دانشگاه علوم پزشكي تهران ، دانشگاه نسبتاخوبي است .

وي تصريح كرد: فرموده پیامبر (ص) این حرفه یکی از شریف‌ترین حرفه ها به شمار می آید، لذا شان آن باید به دلیل ارتباط با اشرف مخلوقات رعایت و حفظ شود.

دكتر منصوری با بيان اينكه توفیق خدمت در جامعه پزشکی را نعمت بزرگی از طرف خداوند بدانیم و با انجام مسئولیت خود به نحو احسن نائل به کسب فیض حق شویم اظهار كرد: این دانشگاه در کشور دارای رتبه یک و در سطح بین الملل رتبه خوبی را از آن خود کرده است./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار