سرمربیان دو تیم فینالیست سوپرلیگ بسکتبال در مورد جدال سوم تیمشان در فینال توضیح می دهند.

مهمد بچیروویچ سرمربی مهرام در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تاکید کرد: در فینال فردا تیم ما کمی بیشتر تحت فشار است چون هنوز نتیجه بازیها 2 بر یک به نفع پتروشیمی است هر چند آن تیم هم فردا استرس زیادی برای نرسیدن فینالها به بازی پنجم خواهد داشت. تیم ما در حال حاضر انرژی زیادی داشته و جنگندگی در کنار خواست قوی بازیکنانم برای برد مشهود است. من روحیه یک برنده را دارم و این فلسفه را به بازیکنانم هم منتقل کردم.

وی ادامه می دهد: این برد به معنی تمام شدن کار ما نبود بلکه فردا یک بازی جدید داریم و با برد در آن دیدار به مسیر خود ادامه می دهیم.
 
حاتمی: برد، حق مهرام بود

مهران حاتمی سرمربی پتروشیمی هم در مورد بازی سوم تیمش اشاره کرد: بازیکنان ما در کوارتر پایانی خوب کار نکرده و هر چند دو بار در طول بازی نتیجه را گرفتیم اما روند کار تغییر کرد و بازی را از دست دادیم. به تیم مهرام تبریک می گویم و به نظرم برد امروز حق آنها بود.

وی ادامه داد: ما شهامت باخت را داریم. یک سر ورزش باخت و یک طرف برد است. در این میان نباید یکدیگر را به چیزی متهم کنیم. در بازی بعدی هم دنبال انتقام نیستیم و تنها می خواهیم به حق خود برسیم. بازیکنان ما کمی در دیدار سوم ضعیف کار کردند اما گله ای از این ماجرا نداریم و فردا برای پیروزی تلاش می کنیم. حتی اگر در پایان، دوم شویم هم احساس نمی کنم که تیم جایگاه بدی دارد چون در مقایسه با سال قبل تیم بهتری در ماهشهر داشتیم.

خطاها روی بازیکنان ما خشن است
حاتمی درباره حکم بازی بدون تماشاگر کمیته انضباطی اشاره کرد: این جریان به حق نیست چون کسی که چنین کاری را انجام داده طرفدار پتروشیمی نبوده که حالا تمام تماشاگران از دیدن بازیها محروم شوند. این حرکت را کسانی انجام داده اند که دوست ندارند پتروشیمی به موفقیت برسد و از زمان پرتاب ترقه ها که درست در سرازیری نتیجه گرفتن پتروشیمی بوده هم این جریان مشخص است.
مربی پتروشیمی از مصدومیت بازیکنانش گفت: احساس می کنم خطاهایی که روی بازیکنان ما می شود کمی خشن است و با این وضعیت مصدومان ما بیشتر می شود. تنها امیدوارم این اتفاقات در بازی بعدی تکرار نشود./آق

برچسب ها: حاتمی ، بچیروویچ ، فینال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار