شهردار منطقه 5 از طرح استقبال از بهار با بسیج کلیه نیروهای اجرایی و با محوریت ارتقای نگهداشت شهر در غرب تهران خبر داد.

سعید طلوعی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: به پاسداشت سنت حسنه ایرانیان در نظافت و آراستگی محیط زندگی در آستانه سال نو طرح جهادی استقبال از بهار در قالب برنامه های فرهنگی، عمرانی، ترافیکی و خدمات شهری با بسیج کلیه نیروها و امکانات اجرا می شود.
وی افزود: به منظور ایمن سازی محورها و معابر و کاهش حوادث احتمالی در سفرهای نوروزی طرح های ترافیکی در قالب تعمیر و نگهداری گاردریل، خط کشی عابر پیاده، نصب تابلوهای ایمنی، تجهیز چراغ های راهنمایی و رانندگی پیش بینی و اجرا می شود./ف
وی تصریح کرد: برنامه های گسترده فرهنگی در آستانه فصل بهار پیش بینی شده است که بازدید خانواده شهدا و جانبازان، اجرای طرح های حمایتی از خانواده های آسیب پذیر، نصب پرچم جمهوری اسلامی در میادین، برپایی سفرهای هفت سین بخشی از این برنامه ها است.
وی اظهار داشت: پاکسازی، بهسازی معابر و بزرگراه ها، زیباسازی نماهای شهری،‌تجهیز سرویس های بهداشتی و روشنایی بوستان با بهره گیری از نیروهای نواحی اجرا و انجام می شود.
وی خاطر نشان کرد: طرح های عمرانی در قالب عملیات لکه گیری و آسفالت معابر، بهسازی معابر، نهرسازی،پیاده روسازی، ترمیم و مرمت دریچه ها، سطح منطقه با تجهیز اکیپ های مخصوص در حال انجام است که این اقدامات در جهت تأمین رفاه شهروندان اجرا می شود./ف
برچسب ها: غرب ، پایتخت ، بهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار