عمل کردن به آموزه‌های قرآنی موجب موفقیت افراد در عرصه‌های مختلف می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآنی اوقاف با اشاره به اینکه استان زنجان ظرفیت‌های قرآنی بسیاری دارد، گفت: وجود نخبگان قرآنی بسیار در استان نشان از عملکرد مطلوب اداره کل اوقاف در این زمینه است.

آیت‌الله خاتمی افزود: آمار ارائه شده در زمینه تربیت حفاظ قرآنی و برگزیدگان مسابقات نشان می‌دهد که استان زنجان ظرفیت قرآنی بسیار بالایی دارد.

وی با اشاره به اینکه افراد با قرآن خواندن روش صحیح زندگی کردن را می‌آموزند،‌تصريح كرد: در قرآن برنامه‌ای که دربرگیرنده همه ابعاد زندگی انسان‌ها باشد، وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ، با اشاره به آثار تربیتی قرآن و تلاوت آن در روح و جسم انسان‌ها ادامه داد: قرآن خواندن موجب جلای روح و روان می‌شود.

آیت‌الله خاتمی در ادامه به فعالیت‌های قرآنی صورت گرفته در کشور اشاره و اظهار كرد: خوشبختانه به برکت نظام جمهوری اسلامی فعالیت‌های قرآنی بسیاری انجام شده است که نشان از توجه و اهمیت ویژه این امر است.

وی با تقدیر از فعالیت‌های انجام شده در زمینه قرآن  خاطر نشان كرد:اقدامات مطلوب بوده، ولی کافی نیست‌ وباید بیش از پیش به موضوع قرآن و فعالیت‌های قرآنی در کشور و استان توجه شود./س


 

برچسب ها: قرآن ، ضامن ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.