سردار رحيمي گفت: بیشترین نیروهای خود را در تمام محورهای مواصلاتی کشور ازجمله خلیج فارس، صالح آباد و جاده قدیم تهران مستقر کرده ایم تلاشمان این است که یک وضعیت ترافیکی مطلوب را ایجاد کنیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ سردار رحیمی رئیس پلیس راهور تهران در جمع خبرنگاران گفت: برنامه آغاز طرح نوروزی را در جوار بارگاه ملکوتی حضرت امام انجام می شود از 4 صبح دوشنبه تا 8 صبح پنج شنبه و به همین ترتیب از 4 صبح بیشترین توجه و تمرکزمان به کنترل سرعت است .
وی افزود: از پنجشنبه و جمعه تهران خلوت می شود و ما در 15 روز فروردین بیشترین کنترل مان را به حرکات مخاطره آمیز گذاشته و بدون اغماز با این رفتارها که سلامت افراد را به خطر می اندازد برخورد جدی می کنیم .
سردار رحیمی در ادامه تصریح کرد: از امروز به بعد مردم سفرهای خود را آرام آر‌ام شروع کرده و 60 درصد جمعیت تهران کاهش می یابد.
* بیش از 2 میلیون خودرو جهت بازدید وارد بهشت زهرا می شوند
برای بازدید مردم از بهشت زهرا هماهنگ کردیم و تقریبا از4 صبح در خدمت شهروندان هستیم و با پیش بینی های انجام شده بیش از 2 میلیون خودرو به بهشت زهرا وارد می شوند.
سردار رحیمی رئیس پلیس را‌هور تهران در جمع اصحاب رسانه گفت: انتظار می رود که ترافیک خیلی سنگین و هم اکنون بیشترین کنترل ها را در طرح نوروز داریم. همچنین تمر‌کزمان را ‌به روی تخلفات و سبقت در 15 روز فروردین گذاشته ایم.
وی در خصوص چهارشنبه سوری آخر سال گفت: هرگونه تخلفی که باعث شود محورهای اصلی و فرعی بسته شود برخورد جدی می کنیم و خودروهای این افراد توقیف می شود.
رئیس پلیس را‌هور تهران بزرگ در خصوص محدوده زوج و فرد تأکید کرد: تا پایان سال میزان ترافیک زیاد است و بحث زوج و فرد لغو نخواهد شد و با تیم های ویژه ای که داریم محدوده طرح ترافیک را کنترل می کنیم .
البته در روزهای تعطیل نوروز دوربین ها خاموش است و همه می توانند رفت و آمد کنند.
وی در پایان اظهار داشت: درسه سال قبل کشته سالیانه ما هزار و 460 نفر بود و الان به زیر 900 نفر رسیده که میزان کشته های در تصادفات در  10 هزار خودرو یک هشتم است که با کشورهای اروپایی برابری دارد.
وی در ادامه بیان داشت : ما در سال گذشته و در جلسات خوبی که با تاکسیر‌انان داشتیم بخشهای فرهنگ سازی و آموزشی در تمام مناطق و حتی شرکت های خصوصی تأثیر گذار بود.
سردار رحیمی ادامه داد: تاکسیر‌انی در رده سوم تصادفات بود اما هم اکنون به رتبه 12 رسیده و این نشان می دهد که تاکسیر‌انان به سمت قانون مداری می روند.
وی تأکید کرد : صدها تابلو برای جانبازان در جاهایی که مورد نیاز بوده نصب شده و افرادی که رعایت نمی کنند خودروی آنها با جرثقیل به پارکینگ منتقل شده و همچنین یک واحد ویژه برای رسیدگی کارهای خانواده های شهدا گذاشته ایم. /ز
   
برچسب ها: چهارشنبه ، مخاطره ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار