"بچه های مسجد" به تهیه کنندگی غلامرضا حبیبی و کارگردانی نیره پروندی در فروردین 92 با حال و هوای نوروزی روی آنتن شبکه دو می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی شبکه دو سیما، حبیبی در اینباره گفت: "بچه های مسجد" نوروز 92 در 5 قسمت 50 دقیقه ای با اجرای علیرضا مرتضوی، عطرت افشار و رامتین چیت سازان از تلویزیون پخش خواهد شد.


به گفته این تهیه کننده این ویژه برنامه  اول، دوم، پنجم، ششم و هشتم فروردین ماه 1392 پخش می شود و موضوع دو قسمت نخست آن به تحول طبیعت و تحول انسان اختصاص پیدا کرده است.
حبیبی با بیان این که در ویژه برنامه های نوروزی این برنامه از حضور کارشناسان برجسته ای مانند حجت الاسلام میر لوحی، غیاث و نوری زاد استفاده شده است، افزود: در سال نو خورشیدی "بچه های مسجد" موضوع تازه ای را دست مایه خود قرار داده و قصد داریم در این سری از برنامه به طور اختصاصی به موضوع عفاف و حجاب پرداخته و ابعاد مختلف این مسئله مهم ارزشی را واکاوی کنیم.
این تهیه کننده تصریح کرد: برخی به اشتباه تصور می کنند که حجاب و عفاف مقوله ای است که فقط به خانم ها مرتبط می شود، در این برنامه کارشناسان  ما ماهیت عفاف و حجاب و لزوم توجه آقایان به این موضوع را نیز تبیین خواهند کرد.  
حبیبی با بیان اینکه 5 فروردین سال 92 "بچه های مسجد"در سوگ شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها سیاه پوش می شود، افزود: در ویژه برنامه شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها وله های تصویری مرتبط و گزارشهایی از سوگواری نوجوانان در مدارس و مساجد کشور پخش می شود؛ کارشناسان برنامه نیز درباره فضائل اخلاقی و شهادت این بزرگوار صحبت خواهند کرد.
  وی تصریح کرد: این ویژه برنامه به سفارش گروه معارف شبکه دو سیما تهیه شده و بعد از اذان ظهر روی آنتن تلویزیون خواهد رفت. /ص

برچسب ها: مسجد ، نوروز ، برنامه ، شبکه دو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار