کارشناس سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: بخش آثار فیلم با موضوع آزاد از نقاط قوت جشنواره ملی«سال تولید حمایت از کار و سرمایه ایرانی» است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،سیدمحمدتقی نوری با اشاره به اینکه جشنواره فیلم کوتاه تولید ملی با توجه به نخستین دوره آن، خوب برگزار شد، اظهار کرد: بسیاری از فیلم‌ها به فراخور جشنواره بود و خروجی خوبی داشت.

وی افزود: هیئت داوران هم پیش‌بینی نمی‌کردند که به این اندازه فیلم در مدت کوتاه اعلام شده ارسال شود.

کارشناس سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: بخش آزاد فیلم را اگر به عنوان نقطه قوت جشنواره در نظر بگیرم، آثار خوبی در راستای اهداف جشنواره ارسال شده بود.

وی ادامه داد: داوران بخش بازبینی نیز عملکرد مطلوبی را نسبت به جشنواره در شهرستان و محدودیت‌ها ارزیابی کردند.

نوری در پاسخ به این سوال که در این زمینه سطح کیفی آثار را چطور ارزیابی می‌کنید، گفت: سطح کیفی آثار بسیار خوب بود و تولیدات مراکز صنعتی نیز در ساختار سینمایی تقریباً مطلوب ارائه شده بود.

وی اضافه کرد: یکی از مزایای این جشنواره راه پیدا کردن آن به شهرستان‌ها است که امید می‌رود در این رویاد محدد نیز تکرار شود.

کارشناس سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان یکی از خروجی‌های جشنواره را حضور جوانان این شهرستان و ساخت آثار فاخر برای سال آینده و ارائه کار‌های نیمه حرفه‌ای و حرفه‌ای عنوان کرد.

وی اضافه کرد: انتظار می‌رود آموزشگاه‌های سینمایی دوره‌‌ای برای پرورش نسل جوان علاقمند به فیلم‌سازی ارائه شود.

نوری تاکید کرد: جوانان شهرستانی مشتاق هستند، کارهایشان دیده شود.
برچسب ها: جشنواره ، فیلم ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.