مرحله دوم نظارت بر عملکرد مجاری عرضه سوخت ویژه ایام نوروز سال 92 از فردا و به مدت پنج روز در سراسر کشور آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، طرح نظارت بر عملکرد مجاری عرضه‌ سوخت ویژه ایام نوروز سال 92 در سه مرحله پیش‌بینی شده است که مرحله‌ی اول آن از دوم تا ششم اسفندماه انجام شد و مرحله‌ی دوم آن طی روزهای 26 تا 30 اسفند‌ماه  و مرحله سوم از 7 فروردين تا 11 همين ماه.عملیاتی می‌شود.
 
براساس این گزارش در مرحله اول کلیه جایگاه‌ های عرضه‌ سوخت توسط گروه‌ های اعزامی شرکت ملی پخش بازدید و ضمن بررسی و انعکاس اشکالات طبق چک لیست‌هایی که در اختیار گروه‌ ها قرار داده شده است مراتب را به مدیران منطقه ارائه می‌کند و از جایگاه داران می‌خواهند که نواقص موجود را برطرف کنند.
 
در مرحله‌ دوم طرح نظارت بر جایگاه‌ های سوخت با در نظر گرفتن نتایج و اقدامات مرحله اول مجدد وضعیت جایگاه‌ ها بررسی می‌شود و در نهایت ضمن پایش اشکالات و نواقص گزارش جامعی توسط کارشناسان از وضعیت جایگاه‌ های عرضه‌ سوخت تهیه می‌شود.
 
همچنین مرحله سوم عملکرد مرحله های اجرای و رسیدگی به مشکلات جایگاه داران و رفع نواقص آنها به منظور ارتقای خدمات هر چه بیشتر به مردم است.

10 مسیر پرتردد به شرح زیر است:
 
1_ گیلان _ اردبیل _ تبریز
 
2_ اراک _ لرستان _ اهواز _ آبادان
 
3_ قزوین _ زنجان _ میاندوآب _ ارومیه
 
4_ فارس _ بوشهر
 
5_ تهران _ کرج _ چالوس
 
6_ قم _ اصفهان _ شهرکرد
 
7_ شاهرود _ سبزوار _ مشهد مقدس
 
8_ یزد _ کرمان _ هرمزگان
 
9_ ساری _ گلستان _ خراسان شمالی
 
10 _ همدان _ کردستان _ کرمانشاه

هموطنان مي توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و مشکلات، با شماره تلفن 9627 يا شماره تلفني که در جايگاه هاي عرضه سوخت است، تماس حاصل فرمايند./ر
برچسب ها: نظارت ، جایگاه ، سوخت ، بازرسی ، عرضه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار