مجاوران و زائران ثامن الحجج(ع) همانند سال‌هاي گذشته در نخستين روز سال جديد ، نوروز تاريخي ديگري را شاهد خواهند بود و در اولين روز از سال92 به ديدار يار در جوار بارگاه ملكوتي امام هشتم(ع) خواهند شتافت. در اين ديدار، پايتخت معنوي ايران ميزبان ولي امر مسلمين است تا بيانات ايشان در اين سفر، چراغ راهی براي سال جديد باشد و زائران و مجاوران بيعتي دوباره داشته باشند با امام جامعه اسلامي، حضرت آيت‌ا... خامنه‌اي.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد در همين رابطه در پيام‌هاي جداگانه، نماينده ولي فقيه در خراسان ، از عموم زائران و مجاوران بارگاه منور رضوي دعوت كرد تا روز پنج‌شنبه اول فروردين‌ 1392، ساعت15:30 براي ديدار با رهبر فرزانه‌ انقلاب اسلامي در رواق امام خميني(ره) حرم مطهر رضوي حضور يافته و از فيوضات اين مراسم معنوي و باشكوه بهره‌مند شوند.

مردم با حضور حماسي دشمنان اسلام و قرآن را نااميد كنند

آيت‌ا... عباس واعظ طبسي، نماينده‌ ولي‌فقيه در خراسان و توليت آستان قدس رضوي در پيام خود به همين مناسبت آورده است: بسيار خرسنديم كه همه‌ساله در آغاز سال، ديار شهيدان و پايتخت معنوي ايران، با شميم روح‌نواز حضور امام‌جامعه اسلامي و خلف صالح معمار كبير انقلاب آميخته است و امت اسلامي نقشه راه خويش را در فرمايشات مقام عظماي ولايت متجلي مي‌بيند.

عضو مجلس خبرگان رهبري در بخش ديگري از اين پيام تصريح كرده است: بدين‌ وسيله ضمن عرض خير مقدم به محضر رهبر عزيز و گران‌قدرمان، از امت مسلمان و مردم مؤمن و انقلابي مشهد، به‌‌ويژه حضرات آيات، علماي اعلام، روحانيت معظم، خانواده‌ معزز شهدا و ايثارگران، دانشگاهيان، اصناف و يكايك برادران و خواهران ديني و عموم زائران و مجاوران دعوت مي‌كنم در جوار بارگاه ملكوتي ولي‌نعمتمان، حضرت علي‌بن‌موسي‌الرضا (ع) با آرمان‌هاي امام‌راحل(ره) و مقام عظماي ولايت تجديد بيعت و بار ديگر با حضور حماسي خود دشمنان اسلام و قرآن را نااميد كنند.


برچسب ها: حرم ، مطهر ، رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.