دبیر فدراسیون تیر و کمان کشور گفت: روسای هیات های ورزشی باید روحیه خدمت و مسئولیت پذیری داشته باشند و با ایجاد یک خانواده ورزشی به حرکت خود ادامه دهند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، احمد صاحبی در مجمع انتخابات رئیس هیات تیر و کمان استان با اشاره به وجود قهرمانان آسیایی تیراندازی با کمان استان افزود: در این استان به لحاظ حجم فعالیت ها و پرورش قهرمانان آسیایی، مسئولین هیئت باید با تعامل سازنده و استفاده از تجربه پیشکسوتان در حفظ و افزایش جایگاه استان تلاش کنند.

وی افزود: نگاه به این مجمع نباید رسیدن به جایگاه مدیریتی باشد بلکه باید روحیه خدمتگزاری به ورزشکاران را نهادینه کرد.

جهانگیر خبازی مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز در این مجمع گفت: حفظ جایگاه پیشکسوتان باید از اولویت های هیئت های ورزشی باشد. در واقع مهم ترین وظیفه ما نیز حاکم کردن اخلاق در جامعه ورزشکاران است.

وی همچنین از برنامه ریزی این اداره کل در الگوسازی در جامعه ورزشکاران خبر داد و افزود: هدف از گسترش ورزش در جامعه باید سلامت جسمی و روحی مردم و به خصوص جوانان باشد.

در ادامه این مجمع، ایمان ایمانی و احمد رئیسی به عنوان کاندیداهای ریاست هیات تیر و کمان استان به ارائه برنامه های خود پرداختند و از اعضای مجمع رای گیری به عمل آمد. در این مجمع احمد رئیسی با کسب 10 رای از 19 رای ماخوذه به عنوان رئیس هیات تیرو کمان استان به مدت 4 سال انتخاب شد.

منبع:خبرگزاری ایسنا
برچسب ها: تیروکمان ، ورزش ، مدیریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.