"تهران 1500" به عنوان اولین فیلم آینده نگر یک اتفاق بزرگ را در سینمای ایران رقم می زند.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران، شب گذشته در برنامه هفت با اجرای محمود گبرلو و محوریت فیلم های اکران نوروزی بهرام عظیمی کارگردان انیمیشن "تهران 1500" گفت: این فیلم برای نوروز 92 در نظر گرفته شده بود اما به دلایلی که بخشی از آن به خود ما برمی‌گشت "تهران 1500" در نوروز 91 اکران نشد و در تابستن و بعد پائیز هم به دلیل اختلافات شورای صنفی فیلم به نمایش درنیامد.
وی ادامه داد: "تهران 1500" از سال 86 روال کارهای سینمایی را همچون خواندن فیلمنامه توسط شورای نظارت گرفتن پروانه ساخت و .. را طی کرد و از روز اول هدف ما ساخت یک انیمیشن سینمایی جذاب در ایرن بود ما در ایران در حقیقت هیچ فیلم ‌آینده نگری را همانند "تهران 1500" نداریم این اثر 108 سال بعد را با استفاده از تخیل ما نشان می‌دهد.
این کارگردان عنوان کرد: انیمیشن "تهران 1500" با پرداختن به خصوصیات خوب ایرانی ها در 108 سال آینده رنگ و بوی ایرانی دارد و هنگام بیان هزینه های تولید این انیمیشن در جشنواره ها و کشورهای دیگر خیلی عجیب بود و این اثر یک اتفاق بزرگ در سینمای ما محسوب می شود.
محمدرضا شریفی نیا یکی از بازیگران یا در واقع صداپیشگان این انیمیشن عنوان کرد: من بدون هیچ پیش زمینه ای ذهنی وارد دفتر کار عظیمی برای بستن قرارداد شدم همه مسائل بسیار جذاب بود و بعد از دیدن شخصیت کاریکاتوری خودم بسیار آن را دوست داشتم.
وی ادامه  داد: "تهران 1500" به عنوان یک تحول بزرگ در سینمای ما اتفاق افتاده است و 250 نفر حدود 4 سال بر روی این پروژه زمان گذاشتند و به همین دلیل این اثر حرفه ای با کارهای بزرگ در دنیا قابل مقایسه است این انیمیشن به عنوان یک کار تازه در جامعه ما با قدرت، کیفیت و جذابیت ارائه شده است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار