کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تخلفات تیم های لیگ برتری فوتسال و فوتبال بانوان اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،

**جریمه نقدی برای شهرداری نوشهر

دیدار 2 تیم ملی حفاری و شورای شهر نوشهر از سری رقابتهای لیگ برتر فوتسال که قرار بود 11/12/91 در اهواز برگزار شود به دلیل عدم حضور تیم شورای شهر نوشهر، این مسابقه برگزار نشد. بر همین اساس کمیته انضباطی به استناد بند 12 ماده 22 و ماده 30 آیین نامه انضباطی تیم شورای شهر نوشهر را به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم و نتیجه این دیدار را سه بر صفر به سود تیم ملی حفاری اعلام کرد.

**جریمه نقدی و محرومیت برای مربی پاس همدان

دیدار 2 تیم ملوان بندر انزلی و پاس همدان از سری رقابتهای لیگ برتر فوتبال بانوان در حالی 10/12/91 در بندر انزلی برگزار شد که به دلیل عدم حضور به موقع آمبولانس، این بازی با 15 دقیقه تاخیر آغاز شد.بر همین اساس تیم بانوان ملوان بندر انزلی به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. نسیم صادقی-مربی تیم پاس همدان نیز به دلیل تخلفاتش به مدت یک جلسه از همراهی تیم مربوطه محروم و پرداخت 3 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

**جریمه نقدی برای ایراندوست و قمی

دیدار 2 تیم ملوان بندر انزلی و هیات ارومیه از سری رقابتهای لیگ برتر فوتبال بانوان در حالی 20/11/91 برگزار شد که از سوی سارا قمی و مریم ایراندوست-بازیکنان تیم ملوان بندر انزلی تخلفاتی صورت گرفت.

گفتنی است؛ قمی و ایراندوست طبق بند یک ماده 22 آئین نامه انضباطی به تذکر کتبی و پرداخت یک میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار