مدیر دفتر ارزیابی عملکرد بازرسی و پاسخگویی به شکایات استانداری زنجان، بازرسی از واحدهای خدماتی را از برنامه‌ها دانست و گفت: در ایام نوروز عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، قاسم علی‌اکبری در شورای اداری استان زنجان با اشاره به دریافت 5 هزار و 500 نامه ارسال شده به استانداری زنجان اظهار داشت: این نامه‌ها پیگیری و پاسخ‌های مربوطه دریافت و به ارسال کنندگان ارائه شده است.

وی بازرسی از واحدهای خدماتی را از برنامه‌های این دفتر کل در ایام نوروز اعلام کرد و افزود: در ایام نوروز به همه دستگاه‌های اجرایی استان سرکشی می‌شود و عملکرد آنها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

مدیر دفتر ارزیابی عملکرد بازرسی و پاسخگویی به شکایات استانداری زنجان از فعالیت 14 اکیپ برای ارزیابی عملکرد ارگان‌های اجرایی در ایام نوروز خبر داد و افزود: این ارزیابی در 19 دستگاه اجرایی عضو ستاد تسهیلات نوروزی انجام می‌شود.

وی مراکز خدماتی و توزیع کالاها را دارای بیشترین مراجعات اعلام کرد و گفت: این مراکز به لحاظ بهداشتی و ارائه خدمات با نرخ اعلام شده کنترل و ارزیابی می‌شوند.

علی‌اکبری با اشاره به نظرخواهی از مردم و سنجش افکار عمومی در مورد خدمات ارائه شده، تصریح کرد: این نظرسنجی از مسافران و شهروندان زنجانی انجام می‌شود.

وی با اشاره به فعال بودن سامانه سامد در ایام نوروز گفت: این سامانه از هشت صبح تا دو بعد از ظهر به صورت کشیک فعال خواهد بود، ضمن اینکه شماره تلفن 111 آماده دریافت نظرات در سایر اوقات شبانه روز است.

مدیر دفتر ارزیابی عملکرد بازرسی و پاسخگویی به شکایات استانداری زنجان وجود مشکلاتی در عرضه سوخت، مجتمع‌های بین راهی و برخی برخوردهای نادرست را از مشکلات احصا شده در نوروز سال گذشته اعلام کرد.
برچسب ها: زنجان ، نوروز ، بازرسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.