بودجه مورد نیاز 31 طرح مهر ماندگار تعریف شده به صورت 100 در صد تامین شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان، استاندار زنجان در شورای اداری زنجان از تخصیص بودجه به طرح‌های مهر ماندگار خبر داد و گفت: استان زنجان ظرفیت ها ي لازم و  مطلوب برای ارتقا را دارد.

رئوفی‌نژاد افزود: طی مدت زمان حضورش در استان زنجان از هر فرصتی برای ارتقای استان زنجان استفاده کرده است، بنابراین وجدانش راحت است.

وی اقدامات انجام شده طی هفت سال گذشته در سطح استان زنجان را بی نظیر اعلام کرد وادامه داد: این اقدامات در کتابی ارائه می‌شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه کتاب در نظر گرفته شده برای استان با نام هشت کتاب خواهد بود، تصریح کرد: یکی از کتاب‌ها برای ارائه عملکرد استانی و هفت کتاب دیگر مربوط به هفت شهرستان چاپ می‌شود.

رئوفی‌نژاد تاکید کرد: بیش از 95 درصد از  طرح های در نظر گرفته شده برای استان زنجان  طي امسال تکمیل طرح هاي نیمه تمام است.

وی درصد پیشرفت  طرح ‌های روستایی طي امسال رابین 55 تا 60 عنوان و ادامه داد: درصدهای باقیمانده از این طرح ها تا پایان سال مالی به پایان می‌رسد.

استاندار زنجان اظهار کرد: مسئولان اجرایی ارشد کشور بر تدوام کار و فعالیت تا 12 مرداد ماه سال آینده تاکید دارند.

رئوفي نژاد از بررسی ایجاد پالایشگاه در استان زنجان خبر داد و  تصريح كرد: احداث پالایشگاه با شرایط کاملا ویژه در زنجان در واقع عیدی دولت به مردم زنجان است.

وی با اشاره به زمین آماده شده برای ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در زنجان خاطر نشان کرد: با توجه به موافقت انجام شده برای ایجاد این منطقه می‌توان کار را آغاز کرد./س

برچسب ها: مهر ، ماندگار ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.