اعضای تیم استقلال در حالی بازی های لیگ را پشت سر می گذارند که این بازی ها برای آنها حائز اهمیت است، اما اعضای این تیم قصد ندارند بازی های جام حذفی را رها کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اعضای تیم استقلال در خصوص انگیزه زیاد برای رسیدن به جام قهرمانی مباحث زیادی را عنوان و مطرح کردند، اما در این خصوص اعلام شده است که شرایط برای قهرمانی استقلال در لیگ هموارتر است زیرا آبی ها به شرایط خوبی رسیدند و سعی دارند جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کنند،‌ اما در این میان عنوان شد که آنها برای رسیدن به فینال جام حذفی راه سخت تری را در پیش رو دارند و این موضوع باعث شده است که اعضای تیم پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی با شرایط بهتری پیش بروند و حتی تصور قهرمانی را نزد تیم خوب بالاتر برده و عنوان کرده که برای رسیدن به فینال هر طور شده از سد ذوب آهن عبور می کنند اما این در حالی است که اعضای تیم استقلال برای بازی با سپاهان دچار مشکلات جدی شدند و با تغییر تاریخ و اعلام زمان جدید نیز مشکل دارند.

شایان ذکر است: عنوان شده است، که شرایط برای اعضای تیم استقلال به گونه ای است که آنها قصد ندارند در مورد جام حذفی همه چیز را فراموش کرده و باری به هر جهت برای این دیدار آماده شوند به واسطه اینکه قرار نیست جام حذفی را جدی بگیرند،‌زیرا این اتفاق رخ نداده است و اعضای تیم استقلال مدعی شدند که قصد دارند جام حذفی را جدی گرفته و شرایط را طوری پیش ببرند که به نفعشان است آنها اعلام کردند که برای رسیدن به اوضاع ایده آل به جام حذفی و قهرمانی در این دوره از بازی ها فکر می کنند و قصد دارند مانند بازی های لیگ این بازی ها را بصورت جدی دنبال کنند و با شرایط ایده آل پیش بروند تا برای بازی های لیگ انگیزه شان چند برابر شود.

این در حالی است که مسئولان تیم استقلال با حالت طعنه گونه به پرسپولیسی ها اعلام داشتند که نباید استقلال را دست کم گرفته و برای رسیدن به قهرمانی جام حذفی از هم اکنون برنامه ریزی داشته باشند زیرا این اتفاق قرار نیست رخ دهد و آبی ها در صدد این هستند که در نیمه نهایی جام حذفی مانند لیگ ظاهر شده و تیم سپاهان را از دور رقابت ها حذف کنند.

این در حالی است که آنها مدعی شدند که تیم های حاضر در نیمه نهایی جام حذفی نباید منتظر این باشند که استقلال از رقابت ها کنار بکشد و میدان را به آنها بسپارد زیرا به واسطه حضور استقلال در صدر جدول لیگ،‌ این تیم از جام حذفی کنار نمی کشد.

*استقلال حق مکاتبه با فدراسیون را ندارد

اعضای تیم استقلال نسبت به رای اعلام شده توسط مسئولین کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال معترض هستند و همچنان در پی این هستند که اوضاع را به نفع خود تغییر دهند تا اتفاق تازه ای در این تیم رخ دهد.

اعضای این تیم در باشگاه اقدامات لازم را انجام دادند و با ارسال نامه ای به فدراسیون خواستار این شدند که د خصوص تغییر شرایط فعلی استقلال اقدامات جدیدی صورت بپذیرد و این تیم از اوضاع فعلی خارج شود.

این در حالی است که پس از این اعلام شده بود به پرونده استقلال در کمیته انضباطی بسته شده است و قرار نیست در خصوص اعتراض و حرف و حدیث های مربوط به این تیم اقدامی جدید صورت پذیرد زیرا همه اقدامات انجام شده است و شرایط برای رسیدن استقلال با اوضاعی خاص و ویژه فراهم و مهیاست.

گفتنی است اعضای تیم استقلال اعلام کردند که در خصوص رسیدن به اوضاع ایده آل قصد دارند اقدامات دیگری را از طریق فدراسیون فوتبال انجام دهند اما اعلام شد ک شرایط برای این تیم تغییر کرده است و استقلال می تواند از طریق مکاتبه با فدراسیون این مشکل را حل و فصل مرده و به مشکلات ناشی از اتفاقات انضباطی خود پایان دهد.

شایان ذکر است مسئولین مدعی شدند که این اقدامات باید از طریق سازمان لیگ انجام شود و اگر استقلال از طریق مکاتبه مستقیم با فدراسیون وارد عمل شود به نتیجه ای نمی رسد و دچار مشکلاتی می شود که این تیم را با جریمه و اخطار روبرو می کند.
 
گفتنی است: استقلالی ها خواستار ثبت لایحه الحاد دادرسی خود شدند و این اقدام دیروز از طریق سازمان لیگ انجام شد و پس از آن به فدراسیون ارجاع گردید تا مورد بررسی قرار بگیرد.

شايان ذکر است: مسئولین تیم  استقلال به این قوانین و شرایط به وجود آمده معترض شدند و اعلام داشتند که با این وضعیت نمی توانند در خصوص اوضاع خود اقدامات درستی را انجام دهند. زیرا به عقیده آبی ها مسئولین این تیم بزرگ و البته به وزارت ورزش می تواند با تمام ارگان های مرتبط مکاتبه مستقیم داشته باشد و در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهد،اما این در حالی است که فدراسیون فوتبال با این اتفاق مخالفت کرده است و از آبی ها خواستند که این مورد را از طریق سازمان لیگ پیگیری کنند و از طریق این ارگان پیگیر ماجرا باشند.

آبی ها اعلام کردند که مسئولین قصد رسیدگی به پرونده فوق را ندارند و به این دلیل برای آبی ها بهانه تراشی می کنند تا مجموعه استقلال این داستان را رها کنند./آق
برچسب ها: پرسپولیس ، استقلال ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار