در حالیکه همگان تصور داشتند این بار در لیست کی روش مهدی رحمتی حضور داشته باشند و این دروازبان بتواند نظر کی روش را به خود جلب کند، اما این اتفاق عملی نشد و رحمتی در لیست حضور ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اعضای تیم ملی در انتظار رحمتی در اردوی آینده تیم ملی بودند، اما این اتفاق رخ نداد و دروازبان اصلی تیم ملی در لیست حضور ندارد، این در حالی است که محمد نبی در این خصوص به اعضای تیم قول داده بود که رحمتی را در تیم ملی شاهد باشند اما این اتفاق رخ نداد و رحمتی در تمرینات تیم ملی حضور ندارد.

این دروازبان قرار بود در فهرست این دوره تیم ملی حضور داشته باشد اما این اتفاق عملی نشد و رحمتی در اردو حاضر نیست.

شایان ذکر است: این دروازبان اعلام کرده است که برای حضور در تیم ملی آماده است و هر زمان که مربیان خواستار حضور وی باشند این دروازبان حاضر است اعضای تیم ملی را همراهی کند.

این اتفاق در حالی است که عنوان شده است که وی نظر مثبتی روی این اتفاق نداشت و به صحبتها و توصیه های این مربی گوش فرا نداد و از رحمتی در فهرست جدید تیم ملی استفاده نکرد.

گویا که وی در این خصوص تصمیم گرفته است و قصد ندارد به هیچ نحوی از حضور رحمتی در ترکیب تیم ملی استفاده کند.

این در حالی است که آبی ها در نظر داشتند و تصور می کردند که این دروازبان این بار در اردوی تیم ملی حاضر نشد اما این اتفاق رخ نمی دهد و بازیکن همیشگی تیم ملی این بار نیز از حضور در تیم ملی محروم شد.

به نظر می رسد که رحمتی با این وضعیت تا زمان حضور کی روش در تیم ملی شانسی برای حضور در اردوی تیم ملی و دروازه استقلال ندارد و این  موضوع در حالی است که وی با شرایط خاص روبرو شده است و در این مورد مشکلاتی دارد که مانع از حضور وی در تمرینات و اردوی تیم ملی ایران است./آق  
برچسب ها: نبی ، رحمتی ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار