سرهنگ اسماعيلي با اشاره به اينکه طرح ترافيک و زوج و فرد در تهران برداشته شده است ، گفت : شهروندان مي توانند بدون نياز به برچسب طرح ترافيک در سطح شهر تهران تردد داشته باشند .

 
به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ، سرهنگ اسماعيلي رييس مرکز کنترل ترافيک پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ گفت : تردد همه خودروها در شهر تهران از امروز تا 17 فروردين ماه 92 آزاد است.
سرهنگ اسماعيلي گفت : تمامي خودرو ها مجاز خواهند بود از امروز 29 اسفند ماه تا 17 فروردين ماه 92 وارد محدوده هاي طرح ترافيک و زوج و فرد شوند و نيازي به تهيه برچسب طرح ترافيک در اين روز ها ندارند.
 
سرهنگ اسماعيلي با تاکيد براينکه شهروندان در اين مدت اعلام شده بهتر از از وسايل حمل ونقل عمومي استفاده کنند ، گفت : در روز هاي پاياني سال که عموما شهروندان براي خريد رفت و آمد دارند ، سعي و تلاش داريم که ترافيک را روان و هدايت کنيم.
 
اسماعيلي بيان داشت : از 17 فروردين ماه از ساعت 6 و 30 دقيقه صبح بر اساس سنوات قبل ورود به محدوده طرح ترافيک با برچسب  جديد سال 92 اجرايي خواهد شد.
 
وي با تاکيد براينکه بعد از پايان تعطيلات بدون اغماظ با ورود خودرو هاي غير مجاز در محدوده طرح برخورد مي شود،  گفت : کنترل خودرو ها در محدوده طرح صرفا با برچسب جديد صورت مي گيرد.
 
سرهنگ اسماعيلي باشاره به اينکه ايام عيد تهران خلوت است ، بيان داشت : شهروندان قوانين راهنمايي ورانندگي را همچنان روز هاي قبل رعايت کنند و از سرعت و سبقت غيرمجاز، عبور از چراغ قرمز ، حرکات مخاطره ساز و حادثه ساز جدا خودداري کنند.
وي در پايان ابراز اميدواري کرد : بارعايت قانون وقوانين راهنمايي ورانندگي و همچنين کمک شهروندان ايام بدون حادثه اي را پشت سر بگذاريم ./ل
برچسب ها: طرح ، ترافیک ، زوج ، فرد ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار