سوريهاي مقيم آمريکا و بلغارستان و فعالان خارجي در محکوميت حمايت غربيها از تروريسم در سوريه و همچنين براي ابراز همبستگي با نظام و مردم اين کشور در شهرهاي لس آنجلس ، شيکاگو و صوفيه تظاهرات کردند.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه تلويزيوني سوريه ؛ شرکت کنندگان در تظاهرات در شهر لس آنجلس در  ايالت کاليفرنيا تأکيد کردند سوريه بر توطئه ها پيروز خواهد شد و اين کشور دژ  پايداري و مقاومت باقي خواهد ماند .آنها بر ابراز همبستگي خود با سوريها در مقابله با تروريسم توطئه جهاني عليه اين کشور تأکيد کردند .در شيکاگو نيز شمار زيادي از سوريها در حمايت از سوريه در مقابله با تروريسم ، تظاهرات و از گفتگوهاي ملي براي مشارکت همگان در بازسازي اين کشور حمايت و تصريح کردند يکصدا از نظام سوريه حمايت مي کنند .

تظاهرکنندگان در شيکاگو همچنين از جانفشاني‌هاي ارتش سوريه در قدرداني و همچنين مواضع غربيها و سازمان ملل متحد را در قبال بحران سوريه محکوم و بر ابراز همبستگي خود با وطن براي مقابله با حمله وحشيانه تأکيد کردند. در بلغارستان نيز سوريهاي مقيم اين کشور و فعالان خارجي در شهر صوفيه در مقابل نمايندگي سازمان ملل متحد در شهر صوفيه تجمع و حمله وحشيانه عليه سوريه را محکوم و همچنين نامه اعتراض آميزي را به سازمان ملل تسليم و از مواضع برخي کشور هاي عضو اين سازمان عليه سوريه و تلاشها براي تخريب سوريه ابراز ناخرسندي کردند .

آنها تصريح کردند اقدام برخي کشورهاي عضو سازمان ملل در حمايت از تروريستها و مزدوران با سلاح ، باعث طولاني شدن بحران مي شود در نتيجه خونهاي بيشتري از سوريها ريخته مي شود .آنها گفتند محاصره اقتصادي سوريه ناشي از تصميمات ظالمانه اين کشورهاست.تظاهرکنندگان و فعالان خارجي بر حمايت خود از ارتش  سوريه تأکيد کردند .

                                       آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد. 
برچسب ها: سوریه ، محکومیت ، غرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار